וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה תשע"ח: המחשוף של אביבית VS המחשוף של מריה

9.9.2018 / 3:26

לא מעט שערוריות פורסמו השנה בוואלה! סלבס, אך מתברר שהגולשים הנאמנים אוהבים דברים מסויימים. קבלו את שבע הכתבות הנצפות ביותר בשנה שחלפה. וואלה! סלבס שנה חלפה שנה באה

אילוסטרציה

אינספור סיפורים פיקנטיים מגיעים מדי יום למערכת וואלה! סלבס: פרידות, בגידות, תמונות חושפניות (שפעמים רבות לא עושות את דרכן למסך הנייד שלכם) ולצידן גם נושאים משמחים: לידות, חתונות וקטיפת קמפיינים מרגשים. אך וואלה! סלבס, מלכת הרכילות הנאמנה שלכן, עושה הכל בכדי לבחור בקפידה את הנושאים המרגשים שישלהבו את יומכם בזמן שאתם שותים את קפה הבוקר שלכם.

את הרשימה נפתח עם האישה, הריסים והמחשוף - אביבית בר זוהר - שלא עשתה שום דבר מיוחד מלבד להגיע להופעה של רגב הוד. אז מה כל כך אהבתם בכתבה הזו? את המחשוף שלה, אלא מה? בר זוהר הגיעה עם שמלה בעלת מחשוף שלא השאירה מקום לדמיון ולכם לא השאירה אפשרות אחרת מאשר להקליק על האייטם. רואה קים? לפעמים לא צריך לחשוף הכל בשביל לזכות בקליקים

אביבית בר זוהר. שלומי צ'יקונה,
האישה, הריסים והמחשוף. אביבית/שלומי צ'יקונה

אל המקום הרביעי ברשימה מגיע חבר של בר זוהר מבית האח הגדול, וגם הפעם, כמה מפתיע, מדובר בסוג של עירום - ככה כשוואלה! סלבס חשפה בפניכם את הסוד הגדול של ישראל אוגלבו שהיה חשפן בעברו, כזה שמלהיט נשים במסיבות רווקות. מעניין אם הוא יחזור למקצוע אחרי שייצא מהבית, הוא בטוח יכול להעלות את התעריף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ישראל אוגלבו, האח הגדול. תמונות גולשים
סקסי. ישראל/תמונות גולשים

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת הנסיכה הכי שנויה במחלוקת, מייגן מרקל, וכאחת כזו - היא חייבת איזו שערורייה או שתיים בארון השלדים שלה. אז לא, אין לה קלטת סקס, אבל היי, יש לה מספיק סצנות בטלוויזיה שיגרמו לשערות הלבנות של המלכה לסמור. מצד שני, גם לנסיך הארי לא ממש חסרות שערוריות. איך אומרים: מצא מין את מינו או נסיך את נסיכתו.

האינסטגרם של מייגן מרקל. אתר רשמי
עמידת נסיכה. מייגן/אתר רשמי

אל המקום השני והמכובד מגיעה, כמה מפתיע, שוב ידיעה שמתעסקת בעירום, רק שהפעם לא בהקשר חיובי, אחרי הכל מתי בפעם האחרונה שמעתם על סרטון עירום של זמרת סופר מפורסמת שדלף מתוך מצלמות אבטחה של דוגמנית מאוד ידועה? ככה זה שעדן בן זקן הלכה למדוד בגדי ים אצל החברה נטע אלחמיסטר אבל מישהו טרח לפרוץ למצלמות האבטחה של החנות ולפרסם את הסרטון של הזמרת מחליפה בגדים. מאמי, קים קרדשיאן עשתה מזה קריירה.

נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן. אור גפן,
עכשיו הן כבר חברות. עדן ונטע/אור גפן

הגענו למקום הראשון, לאייטם שאף אחד לא יכול היה להתעלם ממנו וכולכם פשוט הייתם חייבים להקליק עליו, בכל זאת, מדובר בתמונות של אחת המתמודדות הכי יפות שנכנסו אי פעם לבית האח הגדול. וכן, גם הפעם מדובר בתמונות ללא חולצה או חזייה - אז תגידו תודה למריה דומרק שהפכה לכם את תשע"ח להרבה יותר מעניינת.

מריה דומרק, האח הגדול. ליאור קסון,
ניצחה את כולם. מריה/ליאור קסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully