וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו-ירדו: השנה שבה אופירה אסייג עקפה את שיר אלמליח

וואלה! סלבס

10.9.2018 / 0:01

תעשיית הבידור הישראלית אכזרית לפחות כמו המקבילה ההוליוודית שלה, כך שלא משנה עד כמה אתה עסוק - אם אתה לא מעניין, אתה פשוט לא קיים. לכבוד השנה החדשה, מי נפל מהפסגה ומי כיכב בשנה החולפת בביצת הסלבס? וואלה! סלבס ראש לשועלים

עלו ירדו 2018. מערכת וואלה! NEWS
עלו ירדו 2018/מערכת וואלה! NEWS

נכון, גל גדות היא כבר מזמן האישה הישראלית הכי מפורסמת בעולם כולו, אבל התקופה שהגיעה אחרי הקיץ שבו "וונדר וומן" חרך את כל בתי הקולנוע וזיכה את השחקנית בעלת השורשים הצברים במחמאות - גרם לה להיות אחת הנשים המבוקשות ביותר בהוליווד. היא דילגה בין השטיח האדום של טקס גלובוס הזהב להגשת פסלון בטקס האוסקר (מעמד שאף ישראלי אחר לא הגיע אליו), עשתה כמה קמפיינים בינלאומיים והחלה לצלם את סרט ההמשך ללהיט הקומיקס, תוך כדי שהיא מספיקה לבקר ילדים חולים, להסתנוור מצלמי הפפראצי ולהגיע גם לביקור משפחתי מחייב בארץ הקודש. עם דירוג של כבוד ברשימת השחקניות שמרוויחות הכי הרבה בהוליווד, זה באמת פלא שלא "עלה לה", כיוון שהיא עדיין האדם האדיב שהייתה גם לפני ההצלחה הענקית.

לא ברור אם אופירה אסייג תיארה לעצמה שאמצע שנות הארבעים לחייה, יהיו תקופת השיא של הקריירה שלה, זו שאותה היא מטפחה בהמון אמביציה כבר תקופה ארוכה. אחרי שמיצבה את עצמה כעיתונאית ואושיות רדיו מובילה, חובבת הספורט עם הפה הגדול הגיעה גם למסך הקטן (יחד עם החצי השני התקשורתי שלה, אייל ברקוביץ') בתכנית שהפכה מהר מאוד לשיחת היום. הרבה צחוק, חברים מפורסמים ושערוריות שלא צונזרו, הביאו לאופירוש עוד הרבה עבודה בדמות קמפיינים שיווקיים, הזמנות לאירועי ביצה, אוהדים חדשים וגם מתנגדים, שיותר מאשר לא מחבבים את מה שהיא מייצגת, פשוט אוהבים לשנוא אותה. זה בסדר, היא צוחקת עליהם כל הדרך אל הבנק.

ישראל מניפיק? נדמה שממש כן, לפחות עבור הישראלי שמוצא משפחתו מטוגו, שאולי סבל מבריונות בגלל צבע עורו כשהיה צעיר, אבל בגר להיות תופעת רשת שהפכה למולטי-טאלנט שקשה להתעלם ממנו. עזבו את העובדה שסטפן לגר בן ה-20 מתחזק גוף של אליל יווני ומושך אחריו אלפי מעריצים ומעריצות, בשנה האחרונה הוא גם עשה ראפ, גם דגמן, רקד לצד סטטיק ובן אל ותפקד כבעלים של סטודיו לריקוד, השפריץ אפיל בינלאומי, שר עם קירל וגם שרף את הפסקת הפרסומות שלכם, תוך כדי שהוא עדיין משרת כחייל מן המניין בצה"ל. לא משנה מה יקרה בתקופה הקרובה עם הכוכב האקזוטי, אפשר להניח שמה שלא יבחר לעשות, זה יהיה הרבה יותר מקומסי-קומסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עלו ירדו 2018. מערכת וואלה! NEWS
עלו ירדו 2018/מערכת וואלה! NEWS

בקיץ שעבר, נדמה ששום דבר לא יעמוד בפני משה פרץ וה"קרמלה" שלו. זה היה עוד להיט מני רבים, שהציבו את הזמיר המסלסל החייכן בטופ של עולם הזמר הים תיכוני, ההוא שהישראלים רק רוצים לרקוד לצליליו עוד ועוד ועוד. עם זאת, נדמה שבחודשי החורף ואז באלה החמים שאחריו, הזמר נכנס לתרדמת יצירתית, כך שלא משנה איזה ז'קט נוצץ ילבש כמנטור בריאליטי נשכח על המסך, הוא פשוט לא מצליח לשגע את ההמון. כיום, אפילו התרחבות משפחתית בשעה טובה, או מופע משותף עם הגולן, לא גורמים לציבור להידלק כמו הזיקוקים כשהוא חושב על משה.

שיר אלמליח יכלה להיות הדוגמנית הישראלית הכי עסוקה ברחבי העולם כיום, אבל נדמה שדברים אחרים מעסיקים את היפהפייה מהצפון. לא ברור אם זו חשיפת היתר שנגרמה בגלל עוד אחד מהמוני הקמפיינים שאליהם היא מצטלמת, שגרמו לאוהדים הרבים שאספה, עוד לפני הגירושים הכואבים שלה, להשתעמם מאלמליח - שהפכה ממשב רוח מרענן בתעשיית הגלאם המקומית (שמנסה לעשות את זה גם ברחבי הגלובוס) לעוד שם מפוהק שמפאר את כותרות מדורי הבידור המקומיים אחת לכמה שבועות. מאז שנפרדה מבן הזוג האיטלקי, נדמה שהיא עומלת על שינוי תדמית מפצצת מין לליידי מהוגנת, אבל ככזאת, אימצה לעצמה גם גינונים שיאים לנציגת משרד התיירות, במקום לחיות קצת קרוב יותר לקצה. שחררי קצת, הצ'ארם עוד יחזור.

בראש השנה שעברה כולם היו בטוחים שמדובר במינימום 'יודה לוי' המתולתל. אז זהו, שאביב אלוש יכול להשתלב בצוות של דרמה כזאת או אחרת, להוכיח עד כמה הוא ורסטילי כשחקן ולחייך אליכם משלטי חוצות כדוגמן של אחד ממותגי האופנה הנחשבים בישראל, אבל כגודל הציפיות, כך גודל האכזבה מהגבר-גבר שפעם כולם רצו "להיות איתו". במקום צ'ארמר, המעריצים קיבלו השנה עוד איש משפחה למופת, כזה שפחות קורץ אליהם בשובבות. שמתם לב שהוא כיכב השנה בכמה סדרות שונות? אה, לא? אין פלא, הוא אולי חבר של האנשים הנכונים ומפנק בתמונות רומנטיות ברשתות החברתיות, אבל בהתאמה מדובר קצת פחות, כי בתקופה האחרונה, זה בערך כל מה שקיבלתם ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully