וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך שהרעיד את עולם הזמר המזרחי

17.8.2018 / 0:01

מהפרידה שזעזעה את הביצה המקומית ועד הסכסוך שהרעיד את עולם הזמר המזרחי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם מזל טוב כפול ומכופל: מצד אחד הזמר משה פרץ ואשתו ירדן קיבלו לאוויר העולם את בתם הרביעית, אחות למיכאלה והתאומים נועם וגיא כשמצד שני, אניה בוקשטיין ההורסת הביאה לעולם את בתה הבכורה.

אניה בוקשטיין בקמפיין קולקציית הערב של דניאלה להבי קיץ 2018. אסף עיני,
שיהיה במזל! אניה/אסף עיני

קדימה למקום הרביעי, עדיין בבתי חולים רק שהפעם בשורות קצת פחות טובות זאת לאחר שהזמר סטטיק נפל מהבמה במהלך הופעה שלו ושל בן אל. הזמר המוכשר שבר צלע אבל כמו מקצוען אמיתי המשיך את ההופעה ורק לאחר מכן הובהל לבית החולים - שם בישרו לו את הבשורה המרה. אל דאגה, למחרת הוא כבר הגיע להופעה נוספת רק שהפעם העביר את רוב ההופעה כשהוא יושב על כסא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סטטיק. צילום מסך
אאוצ'. סטטיק נופל/צילום מסך

ומצמד אחד לצמד אחר שבקרוב יפגש כנראה על אי המתים, זאת כמובן אם אורין ג'ולי, דוגמנית הנשק המפורסמת שיצאה לדייט עם אבנר נתניהו, לא תצליח לשרוד על האי של "הישרדות" ותעבור לווילת המודחים - שם יחכה לה איתי תורג'מן שלוהק להיות המנחה של הווילה.

אורין ג'ולי. צילום מסך
תשרוד? אורין/צילום מסך

עדיין בצמדים רק שהפעם, שוב, החדשות לא משמחות כי אחד הזוגות היותר נוצצים, דביקים ופוטוגניים בתעשיית הבידור, ברק שמיר ונועה קירל, החליטו שאם כל הכבוד לאהבה שיש בהם - היא לא ניצחה, כך שהשניים החליטו להיפרד כידידים ולהמשיך כל אחד לדרכו.

נועה קירל, ברק שמיר. ניר פקין
כבר לא. ברק ונועה/ניר פקין

ובמקום הראשון, צמד חמד אחרון, שלא לומר צמד צ'ילבות, כי אייל גולן ופאר טסי החליטו להתכסח האחד עם השני ומה המקום הטוב ביותר לעשות זאת אם לא ברשתות החברתיות? אז אחרי שאביב גפן ירד על טסי בתכנית שלו ושל גולן כשצחק על אחד השירים שלו, החליט פאר לפרסם תמונה מהופעה ישנה שלו ושל גפן וכתב "כשהזמנת אותי להופיע איתך שמעתי דברים אחרים, אבל תתנחם אתה לא היחיד שכזה, גם אלה שיושבים עכשיו לצידך עשויים מאותו החומר, לצעוד בדרך של שלום אמיתית..זה מאוד קשה אני יודע". גולן לא נשאר חייב, מן הסתם, שיתף את הפוסט של טסי וכתב, "פאר חמודי קריירה לא בונים משיר אחד. אז תתחיל לעבוד קשה ואולי תגיע. בינתיים לך תראה אם אני בדרך השלום ותבוא ותגיד לי".

פאר טסי, אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
מיאו, חתולה. פאר ואייל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully