וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים נכבדים: שרה נתניהו חוזרת למדי הדיילת

16.8.2018 / 17:00

מהיוניפורם החדש של הגברת שרה נתניהו, תמונות הביקיני המשגעות של נעמי קמפבל ועד לחגיגות יום ההולדת של מלכת הפופ הנצחית, מדונה. אלו הם רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

צילום מסך

"נוסעים נכבדים, יציאות החירום הן מכאן, כאן וכאן". שרה נתניהו הגיעה השבוע להשקת הדרימליינר החדש של אל על, ועשתה קאמבק לימים בהם עבדה כדיילת. אשת ראש הממשלה לבשה לכבוד הטקס את מדי הרטרו שלה, אך הפעם היא לא תעזור לכם להרים את הטרול לתאי האחסון.

הגברת הראשונה של ישראל חוזרת למדי הדיילת

שרה נתניהו. צילום מסך
שרה נתניהו משיקה את הדרימליינר החדש/צילום מסך
שרה נתניהו. צילום מסך
קדימה חברים, אחריי/צילום מסך
שרה נתניהו. יח"צ אל על,
היציאות מכאן, כאן וכאן. שרה נתניהו/יח"צ אל על
שרה נתניהו. אל על, מערכת וואלה! NEWS
אז והיום. שרה נתניהו משודרגת/מערכת וואלה! NEWS, אל על

נעמי קמפבל בת ה-48 היא ככל הנראה הדוגמנית בעלת הגנטיקה המושלמת ביקום, ובשלל תמונות אינסטוש שלה היא תדגים לכן כיצד ללבוש נכון את בגד הים. אבזרו אותו עם כובע קש, משקפי שמש מוגזמים, שרשרת בטן אתנית וטורבן שחור לבד הייר דיי.

עוד באותו נושא

הסיבה שבגללה מייגן מרקל שמה ידיים בכיסים

לכתבה המלאה

שיתוף הפעולה בין המוזיקאי פארל וויליאמס למותג אדידס חוזר ובגדול, וכעת הם משיקים את קולקציית סתיו-חורף שלהם תחת השם SOLAHU. נעליים ופריטי לבוש אופנתיים בהשראת מזרח אפריקה, צבעים נועזים וחשק כללי לצאת לריצה.

פארל וויליאמס בשיתוף פעולה חדש עם אדידס

פארל וויליאמס. GettyImages
מלך הסטייל. פארל וויליאמס/GettyImages
פארל וויליאמס, אדידס סתיו חורף 2018.
אדידס ופארל קולקציית סתיו חורף 2018-2019
פארל וויליאמס, אדידס סתיו חורף 2018.
הכינו רגליכם לחורף

המלכה הנצחית, מדונה, חוגגת 60 שנות קיום, ולרגל האירוע בנות המערכת החליטו לבדוק מה עבר על פרצופה של הכוכבת לאורך השנים. הגיל עושה את שלו וגם עין לא מקצועית תבחין במספר טיפולים קוסמטיים: הרמות באיזור עצמות הלחיים, קצת מתיחות וכמובן חומצה היאלורונית בשפתיים. שיפוצים זה ממש לא משהו שצריך להתבייש בו, רק לשנה הבאה תבררי עם קייט בלאנשט מי המנתח שלה - אצלה זה נראה יותר טוב.

מרינה מקסימיליאן חוזרת בפרויקט מוזיקלי חדש, אבל אנחנו כמובן נתמקד בקליפ המרענן שלה ובלוקים המוגזמים. הכוכבת צירפה אליה שלל נשים שופעות וסקסיות והרימה קליפ מרשים לשיר "zero" עם אאוטפיטים ופריימים שלא היו מביישים את גברת גאגא או קווין בי. ככה עושים חו"ל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully