וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סטטיק מתרסק על הרצפה, בן אל מתגלגל מצחוק

צילום גולשים

13.8.2018 / 15:04

אחרי שקראתם על הנפילה של הזמר המתוק מהבמה, עכשיו קבלו תיעוד של רגע הנפילה, ומה היה לבן אל להגיד? הוא בעיקר התגלגל על הבמה. מצחוק, כמובן. וואלה! סלבס אל תנסו את זה בבית

צילום מסך

רק הבוקר (ב') וואלה! סלבס סיפרה לכם על התקרית הלא כל כך נעימה שקרתה לסטטיק ובן אל, או יותר נכון לסטטיק - כשבמהלך הופעה פרטית בראשון לציון, הוא לא הבחין בקצה של הבמה, כך שמהר מאוד הוא מצא את עצמו על הרצפה תוך שהוא חוטף מכה רצינית בצלעות. האירוע, כפי שסיפרה לכם וואלה! סלבס, המשיך כרגיל אך מיד בסיומו - הובהל הזמר החבול לבית החולים, שם סיפרו לו הרופאים כי יש חשש לשבר בצלעות.

בואו לדבר על הנפילה של סטטיק בפייסבוק

סטטיק בבית חולים. צילום מסך
החלמה מהירה. סטטיק/צילום מסך

כעת, לאחר שנרגעתם מהדרמה הגדולה, וואלה! סלבס מביאה לכם תיעוד של רגע הנפילה. כפי שניתן לשים לב, בן אל, שהיה ביחד עם שותפו על הבמה, חשב כי מדובר בבדיחה לא מוצלחת. אממה, גם לאחר שהבין כי מדובר בנפילה רצינית - הוא לא יכול היה לעצור את עצמו מלהתגלגל מצחוק על הבמה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סטטיק. ניר פקין
נותן בראש./ניר פקין

"חשבתי אתה עושה משחק", אמר תבורי לחברו, שמצידו התקשה לקום על רגליו וענה, "תשמע טוב הצלע שלי מרגישה את הטחול שלי". כאמור, מיד לאחר חילופי הדברים ותוך כדי שהקהל מריע לו ומעודד אותו - נתן סטטיק את הסכמתו להמשך המופע והשניים נתנו בראש כמו שרק הם יודעים.

וואלה! סלבס נפלה מהבמה, כלומר הבמה קרסה אחרי שהיא עלתה עליה.

סטטיק. צילום מסך
הנה זה קורה../צילום מסך
סטטיק. צילום מסך
אאוצ'/צילום מסך
סטטיק. צילום מסך
כואב לו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully