וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט חוזר, וזה הזמן לרייר: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

9.8.2018 / 17:00

סלין דיון ממשיכה לדפוק הופעות מוגזמות, האחיות קרדשיאן מכשירות את הדור הצעיר, הטרנד הלוהט שאתן חייבות להספיק לפני שהקיץ מגיע לסיומו, ותובנות הרות גורל נוספות

אימג'בנק GettyImages

קיילי ג'נר תחגוג בסוף השבוע יום הולדת 21, ואין סיבה טובה מזאת להשקת קולקציית איפור מוגזמת במיוחד. הכוכבת הצטלמה בהפקה ססגונית כשהיא מאובזרת בפאה בלונדינית, והיי - נראה שהשפתיים עדיין נפוחות במקצת, לא כך? צלליות משגעות, שלל ליפסטיקים צבעוניים ומארזים שמחים שלגמרי עושים חשק להתאפר.

קייטי פרי הופיעה השבוע באוסטרליה עם שריון הזהב הידוע שלה והאחת והיחידה, סלין דיון, הגיעה להתארח. דיון שבשנה האחרונה עברה שדרוג מטורף בגזרת הסטיילינג, התאימה עצמה לכוכבת הפופ המתקתקה והפציעה בשמלה ורודה מנצנצת ומגפיים מושלמים. הכי דיווה!

אנג'י מי? בראד פיט שובר את הרשת

אנג'לינה ג'ולי במשך שנתיים עושה כל שביכולתה בכדי להקשות על חייו של האקס, בראד פיט, אבל הנה, סוף סוף הכוכב הלוהט חוזר לעצמו בשער שלא היה מבייש גבר בן 20.
השחקן בן ה-54 הצטלם למגזין LOVE הידוע, שחוגג כעת עשור, ועם כל הכבוד לשערים המרשימים של קנדל וג'יג'י. בראד פיט? וואו!

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. GettyImages
בראנג'לינה. היו ימים/GettyImages

האחיות קרדשיאן ידועות כמכתיבות אופנה סדרתיות, ומתברר שגם הדור הצעיר כבר יודע את העבודה. פנלופה דיסיק בת ה-6, נראתה עם תיק ערב מפונפן של פנדי וברור שהאב הגאה, סקוט, העלה את התמונה המרשימה לאינסטוש. אמא קורטני גאה מאוד.

שיק של אילת, אבל בסטייל

ואם בא לכן לרגע להרגיש כמו אריאל, בת הים הקטנה - אתן מוזמנות להתאבזר בהתאם. הטרנד הלוהט שאתן חייבות להספיק לפני שהקיץ מגיע לסיומו - הצדפים. עגילים, שרשראות ואפילו צמידים לרגליים שלגמרי ישדרגו לכן את מראה החופשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully