וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני, גפן או קסניה? איזו פרידה שברה לכם את הלב

וואלה! סלבס

11.8.2018 / 7:58

זה היה שבוע של שברון לב, עם כמה מהזוגות המדוברים ביותר בביצת הבידור שהחליטו לסיים כידידים... פחות או יותר. וואלה! סלבס רוצה שתגלו לה: קסניה, ניבר או קרדשיאן, איזו פרידה גרמה לכם למחות דמעה?

פרידות, זה כבר ידוע - הן לא דבר קל, בטח ובטח לא כשמוסיפים לזה את אלמנט הפרסום והתהילה שגוררות כותרות בעיתונים, ספקולציות ושאר מזימות ותככים. זו אולי הסיבה שהמפורסמים שלכם מעדיפים לשמור את הפרידות שלהם כמה שיותר קרוב לליבם ולא לרוץ איתן לתקשורת. טוב נו, זה לא ממש עוזר להם כי בפרידות כמו בפרידות, בסוף כולם מגלים.


רכלו על הפרידות של הסלבס בפייסבוק

פרידות סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
פרידות סלבס 2018/מערכת וואלה! NEWS

בעקבות השבוע הקשה שעבר על תעשיית הבידור - שתי פרידות מקומיות ואחת בינלאומית - הגיע הזמן שלכם להחליט מה הפרידה שעשתה לכם רע בלב, או במילים אחרות: מה הפרידה שגרמה לכם לרוץ ולבדוק מה קורה עם בן/ת הזוג שלכם ועל הדרך לרדת על גביע גלידה כאות הזדהות עם שבורי הלב המפורסמים.

אז האם זו קורטני קרדשיאן ובן הזוג השווה שלה לשעבר, יונס בנדג'ימה, שלא פספס רגע דל ורץ לנפוש עם אלמונית לוהטת בבגד ים קטנטן או שמא הפרידה של היהלומן ישראל אור וקסניה טרנטול שמצידה רק עלתה על הגל ובאופן אירוני (או שלא) קטפה קמפיין ליהלומים או אולי בכלל הפרידה של הזוג הפוטוגני ניבר מדר וגפן ברקאי שהתנחם בזרועותיה של הדוגמנית דר זוזובסקי וקומבינציית סושי? בחרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully