וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי ויהודית באומן על בתם: "אני מרגישה את המוות"

9.8.2018 / 22:18

היחסים השנויים במחלוקת שלהם, הטיפול המסור בבת החולה באנורקסיה, הסכסוך עם הבנים והסולחה שמעולם הייתה - שימי תבורי ויהודית באומן מדברים על הכל. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

הם ללא ספק אחד הזוגות הכי שנויים במחלוקת, מהסוג שאפשר להריץ עליהם בדיחות בלי סוף, אבל כשיושבים מול הזוג הצבעוני, שימי תבורי ויהודית באומן, אי אפשר שלא לראות את האהבה בעיניהם. כן, למרות כל מה שנאמר עליהם וכנגד כל הסיכויים - נראה ששימי ויהודית לא נותנים לאף אחד לערער את האהבה הגדולה שיש ביניהם.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

שימי תבורי, יהודית באומן. ניב אהרונסון
זוג שנוי במחלוקת. יהודית ושימי/ניב אהרונסון

בריאיון זוגי לאדם סרור, מספרים השניים על הקשיים שהיו בתחילת הדרך, על ההצקות וההטרדות שהם חווים יום יום ועל ההתמודדות עם כל הביקורת. כמו כן, מדברים השניים על המשבר שהם עוברים עם בתם המשותפת, קארין, המאובחנת כאנורקסית שהרופאים לא נותנים לה עוד זמן רב לחיות, "יש לה אי ספיקת כליות סופנית", סיפרה באומן בקול רועד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שימי תבורי, יהודית באומן. ניב אהרונסון
תהיה סולחה?/ניב אהרונסון

בהמשך הריאיון, מדברים השניים על אחד הסכסוכים הגדולים שידעה תעשיית הבידור בין שימי לבנו, בן אל, שלא מוכן לדבר איתו בגלל הזוגיות שלו עם יהודית. השניים ממשיכים גם הפעם להגיד כי הבית שלהם פתוח וכי הם ישמחו להשלים עם ילדיו של תבורי. עם זאת, אומר שימי כי למרות שהוא יסלח לבניו הוא לעולם לא ישכח. ומה לגבי הסולחה? גם כאן מספר הזמר כי לא היה ולא נברא וכי הייתה פנייה של הסוכן של בן אל שהציע לשימי לעלות להופיע איתם אך פאפא תבורי סירב ומסר כי אם בנו רוצה סולחה - הוא מוזמן אליו הביתה.

שימי תבורי, יהודית באומן. ניב אהרונסון
עם המראיין אדם סרור/ניב אהרונסון
שימי תבורי, יהודית באומן. ניב אהרונסון
סולח ולא שוכח/ניב אהרונסון
שימי תבורי, יהודית באומן. ניב אהרונסון
דואגים לבת קארין/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully