וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל מתחיל ונגמר בתאורה: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

2.8.2018 / 17:00

קים קיי נקלעת לתקרית מתוכננת היטב הכוללת פלאש וחולצה שקופה, ג'יי לו דוהרת עם מגפיים ובלי מכנסיים, קווין בי עושה היסטוריה, ושרה וסנדרה עושות בושות

ספלאש

קים וקנייה נותנים עבודה

קים קרדשיאן עם חולצה שקופה יחד עם קניה ווסט. ספלאש
מלכת הטראש קורעת את העיר וחושפת גזרה ותספורת חדשות/ספלאש

בשבועות האחרונים קים קרדשיאן מאוד משתדלת להראות לנו עד כמה אימוני הכושר שלה השתלמו, אז הנה אנחנו כאן בכדי להגיד לך - שאפו. מלכת הטראש יצאה לדינר עם בעלה, קניה ווסט, בבגד גוף מטאלי שעליו מונחת חתיכת בד לה היא קוראת חצאית. ובנות, מה קורה כשפלאש המצלמה פוגש בגד שקוף ללא חזייה? בדיוק!

הון, שלטון וצווארון

סנדרה רינגלר, שרה נתניהו. רפי דלויה
שרה וסנדרה בתקרית מתוכננת ומביכה/רפי דלויה

לאמריקאים יש את מלניה טראמפ, ולנו יש את הגברת הראשונה, שרה נתניהו, שעושה הכל בכדי להיראות במיטבה באירועים חברתיים. אשת ראש הממשלה הגיעה להשקת אתר האופנה והתיירות החדש של הסטייליסטית שלה, סנדרה רינגלר, והשתיים נתנו משמעות חדשה למשפט הידוע "ביץ' סטול מיי לוק".

סנדרה רינגלר, שרה נתניהו. רפי דלויה
כוח הבלונד/רפי דלויה

המותגים מתחילים לחמם מנועים לקראת קולקציות סתיו-חורף 2019, וג'ניפר לופז דיגמנה השבוע מגפי דנים חדשים מבית האופנה ורסצ'ה. אם אתם תוהים מדוע היא בלי מכנסיים ומתהלכת בחולצה גברית לבנה בלבד - זה כי המכנסיים נפלו עד לנעליים. עזבי את השוז, תתמקדי בבגדי ים.

קווין בי חוזרת לכרומו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה בגיליון ספטמבר של ווג ב-2015. איך ייראה השער השנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שפורסם השער החדש של ריהאנה למגזין ווג הבריטי, אתרי האופנה מעבר לים מדווחים כי הדיווה האחת והיחידה, ביונסה, עתידה להופיע על גיליון ספטמבר של מגזין ווג האמריקאי. השמועות הן כי הצילומים עומדים להיכתב בדפי ההיסטוריה, ולקווין בי אף תהיה נגיעה בעריכה, במה שמסתמן כגיליון האחרון של העורכת אנה וינטור.

אנה וינטור על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
מתכוננת לפנסיה? אנה וינטור/GettyImages

זו לא הפלטפורמה המתאימה

ולטרנד השבועי שאנחנו לא ממש בטוחות שיש צורך לאמץ - הפלטפורמות. העקב השנוי במחלוקת מגיע בשלל צבעים וטקסטורות, מחבלים ועד עור, ויש כאלה הבטוחות כי מדובר בנעל שמתאימה לכל לוק. אז זהו, שלא. ובסוגיית אם בכלל מדובר בטרנד יפה - ניתן לכן להחליט בעצמכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully