וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודח בטרם עת: אלירז שדה יתחרה ב"הישרדות" או לא?

5.8.2018 / 9:01

אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם כי הכוכב המאורס קיבל הצעה להשתתף בעונה החדשה של תכנית הריאליטי המפורסמת, עכשיו היא גם מביאה לכם את התשובה של אלירז שדה. האם הוא ואילנית יפרדו לכמה שבועות לטובת "הישרדות"? וואלה! סלבס כל התשובות

אלירז שדה. אינסטגרם, צילום מסך
כן או לא? אלירז שדה/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שלאלירז שדה היו הרבה החלטות חשובות לקבל לאחרונה. בכל זאת, מצד אחד הוא היה צריך להגיע להחלטה שהוא מציע לאהובת ליבו, אילנית לוי, נישואים ואז לבחור את המועד הנכון לעשות את זה. מצד שני, הוא היה אמור לתת תשובה להפקת תכנית הריאליטי "הישרדות", אם הוא מעוניין להשתתף בתכנית או לא. המון החלטות, לא?


מה דעתכם: צריך להסכים או לא? רכלו לנו בפייסבוק

אלירז שדה. ראובן שניידר
הרבה החלטות. אלירז/ראובן שניידר

אז אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על כך שהמגיש ההורס קיבל הציע נישואים לבת הזוג שלו ואחרי שהייתה הראשונה גם לספר לכם שאותו שדה קיבל הצעה להשתתף בתכנית הריאליטי, עכשיו היא יודעת גם לדווח לכם מה הייתה התשובה שנתן אלירז להפקת התכנית - אז האם תזכו לראות את זוכה "האח הגדול" קוטף גם את המקום הראשון ב"הישרדות"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
יעזוב את אילנית לטובת האי? אלירז ואילנית/ניר פקין

לצערם של מפיקי התכנית, לאחר מחשבה ארוכה (או שלא) החליט שדה לחזור אליהם עם תשובה שלילית והודיע להם שהוא לא מתכוון להשתתף בעונת ה-VIP ולא, לא משנה כמה כסף הם ישימו על השולחן. חבל, זה דווקא היה מעניין.

אלירז, אתה לא רוצה להיות השורד האחרון?
"רשת והעומד בראשה, אבי צבי, מדהימים. הישרדות זה פרויקט מאתגר ורשת נתנו הצעה נדיבה מאוד אך בחודשים הקרובים אני מעדיף להתרכז בחיי האישיים ובעבודה בגבולות ישראל בטלוויזיה, ברדיו וברשת "החקלאי" פחות בניתוק לא פשוט מעבר לים".


וואלה! סלבס קיבלה הצעה להשתתף בתכנית "אכול כפי יכולתך" פשוט לא היה מספיק אוכל עבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully