וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר בא הביתה, איזה כוכב ישראלי הייתם שמחים לראות שוב בארץ?

וואלה! סלבס

4.8.2018 / 0:03

אם אנשים נוצצים כמו איציק זוהר יכולים לעשות קאמבק מרגש לגבולות ישראל, בטח יש עוד כמה כוכבים שיצאו מכאן ותשמחו לראות מזמזים "הבאנו שלום עליכם". וואלה! סלבס נותנת לכם לבחור איזה כוכב מקומי הייתם רוצים לראות חוזר לארץ

סקר סלבס ישראלים בחו"ל. מערכת וואלה! NEWS
סקר סלבס ישראלים בחו"ל/מערכת וואלה! NEWS

יש כאלה שלא משנה כמה יצליחו במולדתם, החלום האמריקאי, להצליח בגדול בקרב הקהל הבינלאומי תמיד יקרוץ יותר. אבל לא רק באמריקה, למה שלא יכירו אותך גם באנגליה, אוסטרליה או דווקא במזרח הרחוק? תראו את הכוכבת הישראלית שהפכה לאחת המקומיות המוכרות ביותר בכל הזמנים, גל גדות, ששורפת את מסכי הקולנוע ברחבי הגלובוס!


רכלו על היורדים המפורסמים מהארץ גם בפייסבוק

במהלך השנים האחרונות, רבים וטובים עזבו את הבית, נסעו רחוק כדי לנסות את מזלם מעבר לים או סתם לקחו פסק זמן ארוך מהחיים. השחקנית נועה תשבי הפכה לסוג-של-שגרירה לא רשמית של ישראל בלוס אנג'לס, מורן אטיאס שיגעה את האיטלקים בתור כוכבנית שהמשיכה להוליווד, הכדורסלן עומרי כספי נכנס להרכבים של כמה מקבוצות הכדורסל המובילות של ה-NBA, אבל המשותף לכולם הוא שמקום מגוריהם הקבוע עבר ללוקיישן שונה לחלוטין מישראל.

עם זאת, יש הפתעות וכמו שאיציק זוהר שב השבוע למולדתו, כך גם הם יכולים לעשות. או, לכן בדיוק וואלה! סלבס התגייסה ונותנת לכם לבחור (ואולי גם להשפיע): מי הישראלי המפורסם שהייתם רוצים לראות שעושה קאמבק הביתה, לארץ ישראל, גדות, אלון אבוטבול או דווקא נינט טייב? יאללה, הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully