וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: יאיר נתניהו, החיים שלך בפיתה

3.8.2018 / 0:06

בזמן שיאיר נתניהו דפק פיתה במתחם הבורסה, אמא שלו, שרה נתניהו, יצאה להגנת בעלה בנוגע לחוק הפונדקאות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם חדשות לא כל כך נוצצות מהוליווד, כי קייטי הולמס, כן זו שהייתה נשואה לטום קרוז ונחשבה לאחת הכוכבות הלוהטות של הוליווד, נתפסה כשהיא נוסעת ברכבת התחתית של העיר ניו יורק. מילא זה, אבל בתמונות הולמס נראית כשהיא מנמנמת להנאתה, ממש כאחרונת הפועלים.

קייטי הולמס. splash
הכל טוב, חיים?/splash

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצא מישהו שחזר מהניכר ונראה שהחיים שלו תותים, קוראים לו איציק זוהר ואחרי תקופה ארוכה בה גר בבודפשט, נראה שבקרוב תוכלו לראות אותו מבלה הרבה ברחובות תל אביב כי על פי הכוכב מדובר אמנם בחופשה, אבל יש סיכוי גדול שזה ימשיך בחזרה לארץ.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
איציק זוהר. ניר פקין
וולקם בק! איציק/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא אלירז שדה שלעומת זוהר, שככל הנראה יעזוב בקרוב את הארץ וישאיר את ארוסתו, אילנית לוי, לבדה, אבל אל דאגה מדובר רק על מספר שבועות במהלכן יצטלם לעונת ה-VIP של "הישרדות". זאת כמובן אם הוא יחליט בסוף להסכים להצעה שקיבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לאי? אלירז/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו למקום השני והמכובד, שם נמצאת אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, שהגיעה להשקה של החברה הטובה והסטייליסטית שלה, סנדרה רינגלר - שם נשאלה על חוק הפונדקאות והחליטה לפתור את הכל עם המשפט המביך, "חבר'ה סבלנות, תנו לביבי זמן".

שרה נתניהו. רפי דלויה
ס-ב-ל-נ-ו-ת! שרה/רפי דלויה

והגענו למקום הראשון, עדיין עם משפחת נתניהו, כי הבן יאיר יצא לסיבוב במתחם הבורסה כשלפתע חש בבטנו, אז הוא נכנס לדוכן האוכל הראשון שראה ודפק פיתה עם מטעמים, שילם והמשיך לטייל באזור תוך שהוא והמאבטח האישי שלו עוצרים את התנועה כשהם רוצים לחצות את הכביש. ולא, לא במעבר חצייה.

יאיר נתניהו. תמונות גולשים
טעים לך, מאמי? יאיר/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully