וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקים קרדשיאן נדלקת על נערה דתייה מנהריה: רגעי הסטייל שעשו את השבוע

26.7.2018 / 16:00

שיא של גאווה ישראלית התרחש השבוע כשהדוגמנית היפהפיה יעל שלביה הפציעה לפתע בקמפיין האיפור החדש של קים קיי. וגם: הדיווה שחורשת על ג'ינס שנוי במחלוקת, התקרית האחרונה מבית ורסצ'ה, והתערוכה הכי כיפית שתבקרו בה הקיץ

אתר רשמי

שיא של גאווה ישראלית התרחש השבוע, כשילדה דתייה מנהריה הפציעה בקמפיין האיפור החדש של הכוכבת הגדולה קים קרדשיאן. הדוגמנית הישראלית בת ה-16, יעל שלביה, טסה לסט הצילומים המפונפן בניו יורק, כשהגברת קים קיי בכבודה ובעצמה אישרה כל פריים בשלט רחוק. התפילות של עם ישראל התגשמו.

שר ממחזרת בלי בושה

בשבוע שעבר עפנו על הלוק המשגע של הזמרת שר כשהגיעה לפרימיירה של "מאמה מיה 2", והשבוע נתקלנו במחזה מטריד במיוחד. אתן מכירות את זה שיש לכן ג'ינס בארון שאתן מאוד, אבל מאוד אוהבות? יפה, אז מתברר שגם לשר יש אחד כזה - רק הבעיה שהיא לא מניחה לו. ארבעה לוקים שונים, חודש אחד ואותו הג'ינס בדיוק. נסחפת.

כשקיילי גנבה להיילי

תקרית ביץ' סטול מיי לוק נרשמה בין שתי אושיות סטייל עם אגו גדול. אחרי שהמאורסת הטרייה היילי בולדווין פופרצה בחליפת דנים ממותגת של ורסצ'ה, גם קיילי ג'נר הייתה חייבת ליישם את הלוק ובחרה באותה חליפה בצבע תכלת. ג'יאני מתהפך בקברו.

ספייס אפ יור לייף

ולסיום, ידיעה חשובה לטסים ללונדון: תערוכת אופנה בהשראת הספייס גירלס עומדת להיפתח בשבוע הבא בביזנס דיזיין סנטר, והיא תציג שלל פריטים איקוניים שלבשו בנות הלהקה. ככה גם תוכלו להגיד שהייתן במוזיאון ולא עשיתן רק שופינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully