וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הנישואים שכל התעשייה חיכתה לה

27.7.2018 / 1:02

בזמן שאלירז כרע ברך והציע נישואים לאילנית, האח הגדול החליט לסלק את תומר מהבית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם קאמבק מגניב במיוחד, כי יעל בר זוהר חוזרת לחברת האופנה שהעלתה אותה לכותרות לא פעם. כן, הכוכבת ההורסת חוזרת לדגמן עבור חברת פוקס אלא שהפעם במקום לדגמן בגדים - היא תדגמן ביחד עם בעלה, גיא זוארץ, את כרטיס האשראי של החברה.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

יעל בר זוהר, גיא זוארץ. רפי דלויה
חוזרים לדגמן. יעל וגיא/רפי דלויה

נמשיך לזוג אחר שאולי בקרוב יבחרו להיות פרזנטורים של מותג לתינוקות, בכל זאת דודו אהרון ואשתו, נטלי לוי, הודיעו השבוע כי הם מצפים לבייבי ראשון שיגיח בקרוב לאוויר העולם. וכן, אם אתם טובים בחשבון פשוט - זה אומר שבזמן שהיא צעדה לחופה, היא כבר הייתה בהריון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דודו אהרון, נטלי לוי. ניר פקין
רואים כאן בטן? דודו ונטלי/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, ואם כבר בענייני ילדים, אז נראה שאין מפורסם בישראל שלא דיבר או תמך השבוע בהצבעת הממשלה כנגד תיקון חוק הפונדקאות שמפלה הומואים. לאחר שראש הממשלה, בנימין נתניהו, חזר בו מהצהרתו ולבסוף לא תמך בחוק - עשרות מפורסמים יצאו לתמוך בקהילה הגאה בין אם זה בפוסטים ברשתות החברתיות או הגעה למחאה הגדולה שנערכה בכיכר רבין.

הפגנת הלהט"ב. ראובן קסטרו
לא להתעסק! הפגנת הענק/ראובן קסטרו

וממש באותו נושא, כמעט. השבוע החליטה הפקת האח הגדול להוציא את תומר רוטשילד מהבית המפורסם, זאת לאחר מריבה שכללה תקרית אלימה מצד רוטשילד שהתעצבן כשאלי זרקא כינה אותו במילה "קוקסינל". רוטשילד לא נותר חייב ומשך מפיו של זרקא תפוח שאכל וסדק את שיניו. אגב אדון אלי היקר, לידיעתך, קוקסינל זה חיפושית בגרמנית, אולי כדאי שתכניס משהו למוח מלא המים שלך לפני שאתה פותח את הפה הגדול שלך.

תומר רוטשילד, אלי זרקה, האח הגדול. מערכת וואלה! NEWS
מי צודק? תומר ואלי/מערכת וואלה! NEWS

ובמקום הראשון, איך לא, הזוג המלכותי שעשה לנו את השבוע הזה הרבה יותר יפה, צבעוני ושמח, אני מדבר כמובן על אלירז שדה שסוף כל סוף, אחרי שבע שנות זוגיות פוטוגנית ודביקה, כרע ברך, שלף טבעת ועשה את מה שכולם כבר חשבו שלא יעשה והציע נישואים לבת זוגו, מלכת היופי של כל הזמנים - אילנית לוי. ההצעה נערכה באופן אינטימי בביתם של השניים ברחובות וואלה! סלבס כמובן, הייתה נרגשת להיות זו שמודיעה לכם על כך ראשונה.

אילנית לוי, אלירז שדה. ניר פקין
קולולו! אילנית ואלירז/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully