וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהובים, עם איזה זוג מפורסם הייתם יוצאים לדאבל דייט?

וואלה! סלבס

28.7.2018 / 0:22

ט"ו באב אולי מלא אהבה, אבל אחרי שתמצאו את האחד או האחת שלכם - תודו שהייתם שמחים לצאת לדייט משותף עם זוג דביק אפילו יותר מכם. וואלה! סלבס רוצה לשדך לכם את יעל וגיא, בר ועדי או שלומית ויודה, במי הייתם בוחרים? הצביעו

אהבה זה כואב, אבל אין ספק שישנם כמה רגעים מלהיבים, נעימים ורגועים, כמו אלה שבהם אתם יוצאים לדייט זוגי שכל כולו שלכם. עם זאת, לרגל ט"ו באב - יום האהבה במסורת היהודית - וואלה! סלבס רוצה לפרגן לכם בבילוי זוגי שאליו יצטרף קאפל מפורסם, או כפי שמכנים אותו מעבר לים, דאבל דייט. הטוויסט: הצמד הנוסף שיחבור אליך ולאהוב שלך, ייבחר על ידך, לפי דרישה. זאת אהבה!

רכלו על הזוגות המפורסמים גם בפייסבוק

דאבל דייט סלבס ט"ו באב 2018. מערכת וואלה! NEWS
דייטינג, מישהו?/מערכת וואלה! NEWS

אז נסו לחשוב ולהחליט, עם מי הייתם רוצה לראות לבבות על כוס יין, לפטפט על החיים תוך כדי זלילה או לכרסם יחד פופקורן בקולנוע, בערב שכל כולו לבבות? יהודה ושלומית הנשואים הדביקים ביותר בביצת הבידור, בר ועדי שמגדלים שתי בנות, או בכלל אילנית ואלירז, המאורסים הטריים של ביצת הבידור שמסוגלים לפטפט על שמלות כלה.

אל הצעת הזוגות המפורסמים, מצטרפים גם אסי ואלברט הגאים, אורי ויעל שיכולים לאכול את הראש על עולם המשחק, כאשר גם גי"ז ויב"ז עשויים לחלוק תבונות על חיי נישואים ארוכים ועסוקים. יאללה, התלבטו, בחרו ומי יודע, אולי הם יסכימו לפגוש אתכם באחד המקומות הטרנדיים (שנמצאים לא רחוק מרדיוס של קילומטר מביתם). נו, אהובים, למה אתם מחכים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully