וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשו מה ג'ניפר לופז לבשה לכבוד יום ההולדת ה-49? כלום!

וואלה! סלבס

25.7.2018 / 13:50

טה קיירו דיווה? חכו שתראו איך ג'יי לו בחרה לחגוג את העובדה שהגיעה לגיל 49, יחד עם החבר, פלוס הרבה מים וקרני שמש, כולל הילדים ואפילו אלכוהול, אבל בלי בגדים... כמעט. וואלה! סלבס לה וידה לוקה

ג'ניפר לופז מבלה עם אלכס רודריגז לכבוד יום הולדתה ה-49 (אינסטגרם)

ילידי הקיץ? אתם יכולים ליהנות ביום הולדתכם מעוגה עם סוכריות צבעוניות, בילוי בבריכה הציבורית או גיחה קצרה לחו"ל - אבל כנראה שהאיוונט שלכם לעולם, אבל לעולם לא יהיה כמו זה של ג'ניפר לופז, הדיווה הלטינית שמרטיטה את העולם עוד מאז הניינטיז, שציינה את היום המיוחד שלה אתמול (ג'), בכמה רגעי ספיישל מהפנטים.

הרי אלא אם אתם כוללים באירוע שלכם חופשה למעושרים בלבד, בחברת כמה חברים ובני משפחה, אלכוהול יוקרתי וביקיני אחד (טוב, כמה) מינימלי שחושף גוף בלתי אפשרי עבור הגברת שבשנה הבאה תציין את הגעתה לגיל 50 (!!), אז ההילולה הפרטית של ג'יי לו הרבה, הרבה יותר מרגשת.


רכלו על יום הולדתה המיוחד של ג'יי לו בפייסבוק

ג'ניפר לופז בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
רטוב להם. ג'יי לו, אלכס רודריגז הוילדודס/צילום מסך, אינסטגרם

הזמרת האמריקאית, מבלה את נופש יום הולדתה ה-49 באיי הבהאמה יחד עם הבויפרנד, שחקן הבייסבול במיל' אלכס רודריגז, פלוס הילדים שלו, הילדודס שלה, כמה חברים וקרובים ברי מזל. אתמול, יום האירוע עצמו, החליטה ללבוש אתבגד הים הקטן ביותר שמצאה במזוודה (שארזה עבורה העוזרת, כנראה), לסחוב כמה בקבוקי שמפנייה בשווי מאות דולרים לחוף ולבקש שיצלמו את כולם בשעה שהם נרטבים - ולא מהקצף של המשקה האלכוהולי.

כמובן שאת התוצאה פרסמה הגברת תחת הכותרת "מצב יום ההולדת שלי עכשיו", כשאת מירב תשומת הלב לעבר התמונות משכה העובדה שהגברת אולי בסיומו של העשור החמישי לחייה, אבל עדיין נראית לוהטת יותר מ-99% מבני המין האנושי. ככה זה כשהריבועים בבטן מלהיבים לפחות כמו השירים שלך, מיס בוטי.

בלינג רינג

ג'ניפר והחבר הספורטאי מאורסים?

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
מצאו את ההבדלים בין ג'ניפר הלוהטת #1/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ניפר לופז בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
לבין ג'ני השורפת #2/צילום מסך, אינסטגרם

ג'יי לו ואיי רוד (הכינוי של בן הזוג שלה בשנה וחצי האחרונות), מאורסים על פי השמועות - אבל עוד לפני שתבחר שמלת כלה כזו או אחרת, הוא מצא את הזמן לפרסם הצהרות אהבה לדיווה, כשפרסם תמונות מהנופש וכתב בין השאר, ש"אני מקווה שהיום אוכל להעניק לך את כל האושר שמגיע לך... אוהב אותך מוצ'ו מאצ'ה". חמודים, עם או בלי בגדים.


וואלה! סלבס חגגה את יום ההולדת שלה בסניף בורגראנץ', כשניסתה לבלוע כמה שיותר שקיות רוטב אלף האיים על חשבון הבית, ככל יכולתה כזה.

ג'ניפר לופז בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
קיסס. איי רוד שופע אהבה לג'ני מהבלוק/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ניפר לופז בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
חיוכים לחים, באדיבות דיווה לטינית/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ניפר לופז בחופשה. אינסטגרם, צילום מסך
ארוחת בוקר במיטה? למה לא. בוקר יום ההולדת של לופז/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. GettyImages
הגבר הנרגש שלה. אלכס רודריגז וג'ניפר לופז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully