וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכוכבת ההוליוודית שנזרקה לרחובות?

צילום: ספלאש

18.7.2018 / 7:01

היא נחשבת לאחת מהכוכבות הכי לוהטות שיש בהוליווד, כזו שתמיד נראית מעולה ומציגה סטייל מטורף, אז מה קרה לשחקנית ההורסת שבין לילה הפכה להומלסית מהרחוב? וואלה! סלבס חיה בסרט

בלייק לייבלי. ספלאש
מי את?/ספלאש

תושבי דבלין סביר להניח לא הבינו למה כל כך הרבה צלמים, תאורנים, אנשי סאונד ושאר ירקות סובבים סביב בחורה אחת בלונדינית שנראית כמו הומלסית חסרת ישע שמסתובבת ברחובות העיר בפיג'מה - אולי זה הזמן לספר להם שהם פשוט צפו בסצנה מתוך סרט חדש שמצטלם, אבל האם אתם מצליחים לזהות את הכוכבת המפורסמת שהגיע כל הדרך מהוליווד לאירלנד בשביל להצטלם לסרט החדש?


מצליחים לזהות את הכוכבת? רכלו לנו בפייסבוק

בלייק לייבלי. ספלאש
ועכשיו?/ספלאש

שפשפו את העיניים, תנסו לשים לב לפרטים הקטנים ואם גם אז לא תצליחו לזהות את ההוליוודית, אל תרגישו רע - כי גם לוואלה! סלבס לקח כמה רגעים להבין שמדובר בלא אחרת מאשר בלייק לייבלי. כן, מי שבדרך כלל נחשבת לאחת הכוכבות הכי שיקיות ומלאות סטייל בהוליווד, הסתובבה בדבלין כשהיא לבושה בסמרטוטים, אבל אל דאגה, לא מדובר במראה היום יומי שלה אלא בצילומים לסרט חדש אליו היא מצטלמת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בלייק לייבלי. ספלאש
היי, זו בלייק/ספלאש

אז נכון, לייבלי נראית כמו אחת שזה הרגע התעוררה מתוך ארגזים ברחוב צדדי וחשוך, אבל היי, אם היא הצליחה לעבוד עליכם - משמע שהיא שחקנית טובה. או שאנשי המקצוע שמקיפים אותה יודעים לעשות עבודתם נאמנה. בקיצור, חכו לתוצאה הסופית שתוקרן בשנה הבאה על מסכי הקולנוע.

ביום טוב שלה, וואלה! סלבס נראית כמו הומלסית שזרקו עליה פסטה מיובשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully