וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שמטריפה את שרה נתניהו

13.7.2018 / 0:01

בזמן שג'סטין ביבר הציע נישואים להיילי בולדווין, אבנר נתניהו יצא לדייט עם דוגמנית הנשק הבינלאומית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

את הרשימה נפתח עם ידיעה שנטע ברזילי אולי לא ממש תשמח לשמוע, בכל זאת, לא כיף לדעת שהיריבה הכי גדולה שלך, אלני פוריירה, זאת שכמעט לקחה לך את המקום הראשון באירוויזיון חודרת לטריטוריה שלך כשהיא תגיע לכאן בחג החנוכה לקחת חלק במופע משותף עם עומר אדם ונינט טייב.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

עומר אדם. מערכת וואלה! NEWS
עושים אש! אלני ועומר/מערכת וואלה! NEWS

נמשיך למקום הרביעי, עם ידיעה קצת פחות משמחת זאת לאחר שהשחקן ג'ורג' קלוני, ששוהה בימים אלו בסרדיניה, היה מעורב בתאונה עם האופנוע שלו כשרכב שנסע מולו עשה פנייה לא צפויה והתנגש בשחקן המסוקס שהובהל מיד לבית החולים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ורג' קלוני. GettyImages
רק בריאות/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין מעבר לים רק שהפעם עם חדשות משמחות כי ג'סטין ביבר הציע נישואים ולא, לא לסלינה גומז, כי אם להיילי בולדווין. הזמר בן ה-24, שכבר יצא בעבר עם הדוגמנית בזמן שנפרד מהזמרת - החליט לכרוע ברך במהלך חופשה בבהאמס ושלף טבעת קצת יותר מדי גדולה.

היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. splash
קולולו! ג'סטין והיילי/splash

אל המקום השני מגיעים הגברים של משפחת תבורי - בן אל ושימי - לאחר ריאיון שנתן אבי המשפחה בו תיאר את מצבו הכלכלי הקשה, התפרסמה ידיעה נוספת בה דווח כי בן אל הזמי את שימי להתארח בהופעה הבאה שלו ושל סטטיק. עם זאת, מה ששכחו לספר לכם הוא שבן אל התנה את ההגעה של אביו בכך שאשתו, יהודית באומן, לא תגיע.

בן אל תבורי, שימי תבורי. מערכת וואלה! NEWS
סולחה?/מערכת וואלה! NEWS

הגענו למקום הראשון, שם נמצא הצלע היותר שקטה במשפחת נתניהו, אבנר, שבסך הכל רצה לצאת לדייט עם בחורה חמודה, אבל מה לעשות שעיניה של וואלה! סלבס בכל מקום והיא צילמה את השניים עוד בטרם החל הדייט. אז מי הבחורה שמשגעת את הדיירים בבלפור? קוראים לה אורין ג'ולי ואם השם מוכר לכם זה רק בגלל שהיא נחשבת לאחת מדוגמניות הנשק המפורסמות בעולם.

אבנר נתניהו, אורין ג'ולי. ניר פקין
חמודים. אבנר ואורין/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully