וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידיז, בחרו את התמונה המנצחת של השחקן הכי חתיך במונדיאל

וואלה! סלבס

14.7.2018 / 0:26

עוד רגע העולם יגלה מי הנבחרת שתנצח בגמר מונדיאל 2018 - ותהיה אלופת העולם בכדורגל. אבל עוד לפני, וואלה! סלבס בחנה את התמונות של רוריק גיסלאסון, הכדורגלן שזכה בתואר "הכי חתיך בטורניר" ורוצה שתחליטו מה הרגע הכי טוב שלו. לראות ולרייר

בנות, בוא נודה באמת, עבור אלה שלא מבינות, חיות או נושמות כדורגל, אבל מבלות עם חברים שמדברים רק השחקנים שרודפים אחרי הכדור או שלא נדע, חיות עם חובב המשחק באותו בית, השבועות האחרונים שבהם מתקיים המונדיאל היו כנראה מתישים במיוחד. לא רק שהפרשנויות והחדשות שספגנו עסקו בעיקר במשחק ובגולסטארז המזיעים, אלא שעל המסכים השונים הוקרנו שידורים ישירים, שהוחלפו בשידורים חוזרים של קרבות מלאי טסטוסטרון על כר הדשא.

אתן מוזמנות לנשום עמוק, כי מחר (א'), הטורניר הארוך סוף כל סוף יגיע לסיום כשהעולם יכתיר את אלופת הכדורגל החדשה על הגלובוס - אבל עוד קודם לכן, וואלה! סלבס החליטה שזה הזמן לפיצוי קצרצר באדיבות הכדורגלן שזכה בתואר "השחקן הכי חתיך במונדיאל 2018", כוכב נבחרת איסלנד, רוריק גיסלאסון. מוכנות לכמה תמונות סופר לוהטות?

רוריק גיסלאסון. GettyImages
ראי שעל הקיר, מי הכי חתיך בטורניר? רוריק גיסלאסון/GettyImages

רכלו על השחקן הכי חתיך במונדיאל גם בפייסבוק

גיסלאסון, כדורגלן סמי אנונימי עד לפני כמה שבועות, לא רק קיבל המון תשומת לב בגלל המראה הבלונדיני המהפנט שלו - אלא שהצליח להקפיץ את מניין העוקבים שלו באינסטגרם מ-30 אלף (מכובד) למיליון ו-300 אלף (!) רק בזכות הטייטל שקיבל. סיבה מספקת כדי שאתם תבחנו, תדרגו ותקבעו מה התמונה הכי לוהטת של בן ה-30 החתיך? עשו זאת ורוצו לבחון את הספורטאי המסוקס ברשת, במבטא אירופי כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully