וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיוס ההיסטורי של נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן

6.7.2018 / 0:49

בזמן שקיילי מינוג משוויצה בחבר החדש, נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן מחליטות לעשות שלום עולמי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. בואו נתחיל

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה נפתח עם האישה והפה הגדול, שהפעם עושה הסבת מקצוע לשחקנית אופי. אז אחרי שקיבלה תכנית בשישי בערב ולייט נייט, עכשיו אופירה אסייג עושה הסבת מקצוע לשחקנית כשהיא מלוהקת לסדרת נוער חדשה בשם "התחנה" - שם תגלם את אמא של גפן ברקאי.

אופירה אסייג. ניר פקין
דרמטית. אופירה/ניר פקין

נמשיך למקום הרביעי, שם מחכה עוד מישהי עם פה גדול הלא היא הדיווה בה' הידיעה - דנה אינטרנשיונל שאחרי שנים שברחה מאור הזרקורים, יתכן שבקרוב תוכלו לראות אותה שוב על המסך הקטן. וכן, שוב בתפקיד השופטת שנותנת את דעתה על קולות המתמודדים בתכנית החדשה "דה פור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דנה אינטרנשיונל. ניר פקין
כבוד השופטת! דנה/ניר פקין

ואם כבר בדנה התעסקנו אז נשאר בתחום האירוויזיון כשאל המקום השלישי מגיעה מי שכמעט חטפה לנטע ברזילי את המקום הראשון בתחרות השירה, אלני פוריירה. היריבה מקפריסין, כך מתברר, היא לא כזו אויבת, עובדה - בסוף השבוע הבא היא תגיע להופיע בישראל במסגרת ליין הגייז המזרחי, "אריסה".

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
צ'ילבות. אלני ונטע/AP

אמרתם דיווה אמרתם קיילי! במקום השני נמצאת אחת הדיוות הגדולות בתעשיית המוזיקה, קיילי מינוג, שאחרי שארוסה בגד בה - היא סוף סוף יכולה להשוויץ באהבה החדשה והסופר שווה שלה. אז קוראים לו פול סולומונס והוא מנהל הקריאטיב של מגזין האופנה הנחשב GQ.

קיילי מינוג. אינסטגרם, צילום מסך
מאוהבת! קיילי והחבר/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, נסיים, איך לא, עם עוד שתי דיוות. מצד אחד: דיוות הזמר המזרחי, עדן בן זקן. מהצד השני: דיוות האינסטגרם, נטע אלחמיסטר. אחרי סיפור סרטון העירום של עדן שהודלף ממצלמות האבטחה בחנות של נטע, השתיים נפגשו לא בבית המשפט כי אם בבק סטייג' בהופעה של מאלומה - שם, במקום למשוך אחת לשנייה בשיער, הן דווקא החליטו להתפייס ואף הצטלמו ביחד.

נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן. אור גפן,
סולחה! נטע ועדן/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully