וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו כשהדיירים החדשים בבית "האח הגדול", מי המנצח שלכם?

7.7.2018 / 1:00

חלקם גרים בבית המצולם במדינה במשך שבועות ארוכים, כמה מהם חדשים לגמרי ויש כאלה שהקהל מכיר כבר שנים - עם כניסת המתחרים החדשים של "האח הגדול", וואלה! סלבס רוצה שתהמרו על מי שייצא אחרון מהבית. בחרו בהתאם

לירון ויצמן, עפר שכטר ואסי ישראלוף, בפתיחת "האח הגדול" 2018 (צילום: ניר פקין)

חודשיים, פחות או יותר, חלפו מאז תחילת העונה המחודשת של "האח הגדול" - כשלירון ויצמן, אסי ישראלוף ועפר שכטר מובילים את הקהל בין עלילות הדיירים, שלא חפו משערוריות בתקופה הזאת. כמה מהם פרשו מיוזמתם, אחרים הודחו בהחלטת הקהל, חלק אהבו, רבו, הלהבו, צעקו או התאכזבו, אבל הדבר שיטלטל את הבית יותר מכל, הוא כניסת הדיירים החדשים שככל הנראה ישנו את הדינמיקה של הבית.


רכלו על "האח הגדול" גם בפיייסבוק

האח הגדול 27/6/18. צילום מסך
מי ינצח? דיירי "האח הגדול"/צילום מסך

גם בעונה הנוכחית, הריאליטי האהוב על הצופים הישראלים הצליח לייצר שערוריות, אבל התוספות החדשות לתחרות מכניסות רוח חדשה לבית המצולם ביותר במדינה: קשרים שירקמו לצד חברים שכנראה יפסיקו לתקשר, פיצוצים בין הדמויות ורומנים פוטנציאליים חדשים, בטח כשליידיז מוכרות ונוצצות כמו אביבית בר זוהר או אדל בספלוב מתפקדות כדיירות מן המניין.

כעת, אחרי שלישראל, לירז או תומר התחברו גם פרצופים חדשים כמו מושיקו, עמוס ודניאל, וואלה! סלבס החליטה לטרוף את הקלפים ולתת לכם להמר מחדש על זהות המנצח של עונת הריאליטי הנוכחית: מי לדעתכם ינצח ב"האח הגדול", האם דייר ותיק או שמא דיירים ישנים? בחרו בהתאם.

"האח הגדול"

מי החליט להתנקם בישראל?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully