וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקיילי מינוג יש חבר חדש... וצעיר!

וואלה! סלבס

3.7.2018 / 11:25

הזמרת בת ה-50, מנהלת רומן עם חבר חדש וחתיך - כך שזו כנראה הסיבה שבגללה קיילי מינוג כבר לא מסתתרת ומציגה אותו לראווה בפני כל המעריצים. אז מה אם הוא צעיר ממנה ביותר מעשור? וואלה! סלבס אהבה ממבט ראשון

יח"צ - חד פעמי

נראה שזו הולכת לגמרי להיות השנה הלוהטת בחייה של הזמרת הכי שמורה בתעשיית המוזיקה, קיילי מינוג. אחרי שארוסה לשעבר, ג'ושוע סאסי, בגד בה, היה נראה שמינוג תתרסק ותעלם, אבל לא אחת כמו הזמרת (שעברה לא מעט בחייה) תתן לבגידה שכזו להשפיע עליה, כך שמאז היא כבר הספיקה להוציא אלבום חדש שרובו מדבר, איך לא, על הבגידה הנבזית.

כעת, לאחר שהלב שלה החלים (או לפחות הכבוד העצמי), הגברת מינוג לא מתביישת להשוויץ באהבה החדשה שלה. כן, נראה שהאוסטרלית הקטנה המשיכה הלאה ובגדול, כך שאתמול (ב') היא אישרה את מה שכולם לחששו כבר תקופה ארוכה - יש לה חבר חדש, חתיך, מוכשר ובעל תפקיד מאוד חשוב בתעשיית האופנה.


רכלו על הבויפרנד של קיילי מינוג בפייסבוק

קיילי מינוג. GettyImages
לאקי, לאקי. קיילי מינוג/GettyImages

אז מי עושה לקיילי בת ה-50 (תודו שלא הייתם מנחשים) טוב בלילה? קוראים לו פול סולומונס, ואם השם מוכר לחובבי האופנה זה רק בגלל שאותו בחור - שצעיר מגברת מינוג בעשור שלם, הוא מנהל קריאטיב של מגזין האופנה הנחשב GQ הבריטי. כך שאם בקרוב תראו שער של קיילי בעירום על השער של המגזין, תדעו מי אחראי על כך.

השניים, שכבר יוצאים מספר שבועות, חשפו את הזוגיות בתמונה שפרסמה מינוג בעמוד האינסטגרם שלה, בה נראים השניים מאוהבים על גג ניו יורקי, לצד הכיתוב "אני אוהבת את ניו יורק"... וכנראה עוד כמה דברים.


וואלה! סלבס אוהבת את קיילי, אבל מאוהבת במדונה. סורי.

מה קשור?

כריס מרטין וקיילי בטיול רומנטי

לכתבה המלאה
קיילי מינוג. אינסטגרם, צילום מסך
כן, זה החבר החדש שלה. מינוג עם פול סולומונס/צילום מסך, אינסטגרם
קיילי מינוג. splash
כאן היא עוד עם האקס הבוגדני. קיילי מינוג/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully