וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריבה הגדולה של נטע ברזילי מגיעה לישראל

3.7.2018 / 11:00

אלני פוריירה אמנם לא הגיעה להופיע במצעד הגאווה, אבל זה לא מה שימנע ממנה להגיע להופיע בתל אביב, כך שבשישי הבא היא תנחת בליין הגייז המזרחי "אריסה" ותראה לכם למה היא כמעט זכתה באירווזיון. וואלה! סלבס קולולו קולולו

AP

אחרי שוואלה! סלבס כמעט ואכלה את הכובע שלה לאחר שסיפרה לכם כי אלני פוריירה, או בשם הבמה שלה "זו-שהפסידה-לנטע-ברזילי", תגיע להופיע במצעד הגאווה בתל אביב (מה שלבסוף לא קרה) - כעת היא שמחה לחבוש את הכובע שוב ולהיות הראשונה שמספרת לכם שנציגת קפריסין, זו שכמעט חטפה לברזילי את הגביע, תגיע להופיע בתל אביב בשבוע הבא.

רוצים עוד רכילות?
דנה אינטרנשיונל בדרך לשפוט בעוד תכנית ריאליטי?
זמן איכות: מאיה בוסקילה והבן לני בטיול משפחתי

אוהבים את אלני? בואו לרכל בפייסבוק

אלני פוריירה. AP
וולקם! אלני/AP

עבור פוריירה, שתנחת כאן בשישי הבא (13.7) - אז תגיע למועדון "האומן 17" ותתן הופעה מחשמלת במיוחד במסגרת ליין הגייז המזרחי הראשון "אריסה", מדובר בסוג של סגירת מעגל. מלבד העובדה שהיא הפסידה לנציגה הישראלית, יש לה קשר מאוד חזק למוזיקה המקומית - רק בשבוע שעבר שחררה קאבר לשיר "קרמלה" של משה פרץ.

אם לא די בכך, בין השירים שתוכלו לשמוע על הבמה יהיו גם הקאבר שלה ל"גולדן בוי", השיר "טיקיטאס" אותו כתב לה דורון מדלי ואף זכה לביצוע מחודש של נועה קירל וסטפן שהקליטו גרסה בעברית במיוחד עבור אותו הליין, וכמובן, השיר "פואגו" שכמעט הביא לה את הנצחון באירוויזיון. כמעט.

וואלה! סלבס קנתה לה ולתרנגול שלה כרטיס במכירה מוקדמת

עוד באותו נושא

נטע "המלכה" ברזילי זכתה באירוויזיון, נחשו מי הכוכב שקפץ לבריכה בכיכר?

לכתבה המלאה
אלני פוריירה. AP
נטע מי?/AP
אלני פוריירה. AP
גולדן גירל!/AP
אלני פוריירה. AP
באה לקבור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully