וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים לכיוונים שונים: שריל קול וליאם פיין נפרדו

וואלה! סלבס

2.7.2018 / 12:19

זה התחיל כרומן סודי בין שני מגה סטארים בריטיים, המשיך בהריון שהפך את חבר להקת הבנים לאבא צעיר - וכעת, כוכב וואן דיירקשן, ליאם פיין, והזמרת שריל קול הודיעו על פרידה רומנטית. וואלה! סלבס צומת דרכים

צילום מסך

את הפרידה הבאה יכלו לצפות לא רק זקני תעשיית הבידור הגלובלית אלא גם כמה מהמעריצות הצעירות (לשעבר) של להקת וואן דיירקשן: חבר הבויבנד המטריפה לשעבר, ליאם פיין ובת הזוג שגדולה ממנו ב-11 שנים, המנטורית והפופסטאר שריל קול, הודיעו היום (ב') שאחרי כשנתיים וחצי של זוגיות פלוס ילד משותף העונה לשם בר (Bear, דב בתרגום חופשי), החליטו לפצל כוחות וללכת לכיוון שונים. דמעה.


רכלו על הפרידה של שריל קול וליאם פיין בפייסבוק

שריל קרול. ספלאש
קוגרית לשעבר. ליאם פיין עם שריל קול/ספלאש

קול, שצייצה על הפרידה בטוויטר, כתבה למעריצים כי "אני עצובה לעדכן שאנחנו פונים לכיוונים שונים", כשהיא ממש לא מתבדחת על עברו של האקס הטרי כחבר בלהקת בנים. "זו הייתה החלטה לא פשוטה עבורנו, אנחנו אוהבים זה את זו ויש לנו הערכה כמשפחה. בר הוא כל עולמנו והיינו רוצים שתכבדו את הפרטיות שלו כשאנו מנווטים את דרכנו בתהליך", סיכמה. איפה הכינורות?

בר, אם תהיתם, נולד בתחילת שנת 2017 כתוצאה מקשר שנשמר בסוד בין שני המגה סטארים הבריטיים. הזוג בכלל הכיר כשפיין עשה אודישן לתוכנית הריאליטי "אקס פקטור", כאשר היה רק בן 16, בעוד שהיפהפייה הייתה שופטת אהובה במיוחד בתוכנית. מפה לשם, במהלך התכנית התאחד עם חברי להקת הבנים המצליחה בעולם וואן דיירקשן - כשחצה את גיל 20, התאחד גם עם המנטורית שסללה את הדרך שלו לתהילה.

עוד באותו נושא

כוכב וואן דיירקשן התפשט לגמרי, צילם ופרסם!

לכתבה המלאה
שריל קרול. ספלאש
הכירו כשעוד היה נער צעיר. פיין וקול/ספלאש

מאז שנפגשו השניים, הספיקה קול (35) להיות נשואה פעמיים, כאשר נטשה בשערורייה מתוקשרת את בעלה האחרון בכדי להיות עם פיין (24). הרומן החל הרבה לפני ששריל הייתה גרושה באופן רשמי, כך שמתברר שמה שמתחיל בחטא, מתפוצץ בפנים. מעריצות, זה הזמן להסתער על השובבון!


וואלה! סלבס נפרדה לאחרונה מדודי, מוכר הגלידה שלא הסכים לתת לה עוד כדור בטעם מוקה על חשבון הבית.

שריל קרול. ספלאש
איך תחלקו את המשמורת על דובי?/ספלאש
ליאם פיין עם חברי וואן דיירקשן. אינסטגרם, GettyImages
מה הדיירקשנים יגידו? פיין והחבר'ה מהלהקה/GettyImages, אינסטגרם
שריל קרול. ספלאש
פנוי. גם היא. ליאם פיין ושריל קול/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully