וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום, מי הבייבי הקיצי המפורסם שאתם הכי מצפים לו?

וואלה! סלבס

30.6.2018 / 0:01

הקיץ הגיע ואיתו גם כמה מהנשים המוכרות בישראל (ובעולם כולו) פלוס בטן ההריון המתעגלת שלהן. אז לירן כוהנר, אניה בוקשטיין או פיפה מידלטון הריוניות - אבל וואלה! סלבס רוצה לדעת לאיזו לידה לוהטת אתם הכי מצפים? בחרו

אומרים שישנם גלי "בייבי בום" בביצת הבידור, אבל היי, וואלה! סלבס כבר הבינה מזמן שבכל זמן נתון ישנה מישהו ידועה מאוד שנושאת ברחמה צאצא, ילד שעתיד להצטרף לחייה הנוצצים, להעשיר את עולמה ולהיות מתועד מאז שהוא עולל רק בגלל הג'וב של הוריו המאוד מפורסמים, לא?

רכלו על ההריוניות המפורסמות גם בפייסבוק

סקר הריוניות 30/6/18. מערכת וואלה! NEWS
סקר הריוניות 30/6/18/מערכת וואלה! NEWS

רק לאחרונה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס על כך שבן אל תבורי ובת הזוג שלו אורטל, מצפים לילד ראשון משותף בשמחה וששון. אבל זה רק הריון קיצי אחד מדובר בביצה, כי עוד לפניכן, צפויות ללדת נשים מעוררות השראה כמו לירן כוהנר ואניה בוקשטיין, שזורחות כמו השמש גם בתקופה החמה הנוכחית (מינוס גלי הזיעה, מה אפשר לעשות איתם).

כעת, וואלה! סלבס זקוקה לעזרתכם בבחירת הלידה הנוצצת הקרובה שהכי מרגשת אתכם: האם זו של כוכבת ישראלית, או דווקא של הרות בינלאומיות, כמו הראפרית האמריקאית הלוהטת קארדי בי או דווקא הצאצא של אחותה של המלכה הבריטית לעתיד, פיפה מידלטון האצילית? קדימה, כעת בחרו, הצביעו והשפיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully