וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ההיריון שהפתיע את הביצה המקומית

29.6.2018 / 6:29

דודו אהרון סוף סוף התחתן, כוכבת כמה רחוק הותקפה על ידי כלב ובן אל תבורי עומד להיות אבא - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

את הרשימה נפתח עם דרמה מבית "האח הגדול" זאת לאחר שאלמונים החליטו להתנקם בדייר ישראל אוגלבו, פרצו לו לחשבון האינסטגרם ומחקו לו את העמוד, כך שכעת, המעריצים לא יכולים לעשות לו לייקים.

ישראל אוגלבו, האח הגדול. ניר פקין
מי רצה להתנקם בו? ישראל/ניר פקין

אל המקום הרביעי מגיעים אילנית לוי ואלירז שדה שרק לפני שבועיים נאלצו להתמודד עם שמועות על פרידה, וכעת, עם או בלי קשר לשמועות - הם טסים לחופשה משפחתית עם הילדים. היעד הנבחר: האיים הקנריים וטנריף.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילנית לוי. רפי דלויה
סוף לשמועות. אילנית ואלירז/רפי דלויה

אל המקום השלישי, שם נמצא דודו אהרון שאחרי שני ניסיונות שכשלו, הוא סוף סוף מצא את האחת וגם שם לה טבעת. אהרון ונטלי לוי צעדו בתחילת השבוע לחופה אל מול מאות אורחים שצפו בהם נשבעים אמונים ועל הדרך נהנו מהופעות של ליאור נרקיס, משה פרץ ואייל גולן.

דודו אהרון, נטלי לוי. ניר פקין
סוף סוף זה קרה! דודו ונטלי/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה כוכבת "כמה רחוק", שחר יובל, שזכתה במקום השני בנסיבות לא נעימות, זאת לאחר שכלב מסוג פיטבול תקף אותה בזמן שהלכה ברחוב. הכלב המסוכן נשך אותה ברגליה במשך 15 דקות עד שהיא הצליחה להשתחרר ולברוח.

שחר יובל. תמונות גולשים
עצוב. יובל/תמונות גולשים

ובמקום הראשון, הידיעה המפתיעה שפורסמה לראשונה איך לא, בוואלה! סלבס, שבישרה על ההיריון של בן אל תבורי ובת הזוג שלו, אורטל עמר, שאמנם לא נשואים אבל בקרוב יקבלו לאוויר העולם את הבייבי הראשון שלהם.

אורטל עמר, בן אל תבורי. ניר פקין
שיהיה במזל! בן אל ואורטל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully