וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הגבר שהצליח לכבוש את אביבית בר זוהר

22.6.2018 / 0:01

בזמן שברק שמיר קטף קמפיין בינלאומי, אביבית בר זוהר קטפה גברבר מסוקס - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ניר פקין

את הרשימה פותחות חדשות קשות שמגיעות מהוליווד, זאת לאחר שכוכבת "מלרוז פלייס", הת'ר לוקליר, ניסתה להתאבד לאחר שחשדה כי ארוסה בוגד בה. הוריה שהגיעו לביתה על מנת לעזור לה חטפו ממנה מכות - מה שגרם להם לקרוא לשירותי ההצלה שאשפזו את הכוכבת בבית משוגעים.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

התר לוקליר - תמונת מעצר. Santa Barbara County Sheriff's Dept, AP
איבדה את זה. הת'ר/AP, Santa Barbara County Sheriff's Dept

נמשיך למקום הרביעי, עדיין מעבר לים כי החבר של נועה קירל, הדוגמן הבינלאומי ברק שמיר, קטף עוד קמפיין נחשק. הפעם, מדובר בקמפיין של צמד המעצבים דין ודן - הבעלים של המותג "דיסקוורד". שמיר, שטס לצעוד על מסלול התצוגה שלהם במילאנו, קיבל על הדרך את הבשורה המשמחת כי הוא גם יככב בקמפיין הבא שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברק שמיר בתצוגת האופנה של dsquared2. GettyImages
בינלאומי. ברק/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד מישהי שבדרך כלל מבלה את זמנה מעבר לים אבל בקרוב תוכלו לראות אותה מבלה בארץ הקודש לא מעט. אחרי הכל, מורן אטיאס תכנס לנעליה הענקיות של מיה דגן בתכנית הכשרונות "גוט טאלנט ישראל" ותבחר את הכוכב הבא של ישראל.

מורן אטיאס. ניר פקין
נעליים גדולות? מורן/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע דודו אהרון שיצעד בתחילת השבוע (אם לא יתחרט בפעם השלישית) אל עבר החופה - שם ישבע אמונים לנטלי לוי אל מול חברים, קרובי משפחה וציפורה אהרון אחת שאישרה את הכלה. מה שמעניין יותר הוא הקרקס שיתרחש באירוע כשעל הבמה יעלו בזה אחר זה: ליאור נרקיס, משה פרץ, אייל גולן ואולי אולי גם עידן רייכל.

דודו אהרון, נטלי לוי. ניר פקין
הקרקס מגיע! דודו ונטלי/ניר פקין

הגענו למקום הראשון, שם נמצאת מישהי שאולי בעזרת השם תצעד אל עבר החופה, זאת במידה והבחור שאיתו אביבית בר זוהר יוצאת בימים אלו אכן יצליח לכבוש את ליבה וישלוף טבעת ביום מן הימים. אז תגידו שלום לשלומי והבה, אינסטלטור חתיך במיוחד שהתחיל לצאת עם הבר זוהר רגע לפני שנכנסה לבית.

מכת בחורות8, אביבית בר זוהר. יוסי ציפקיס,
מאוהבת. אביבית/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully