וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס מחפשת את הכוכב הבא של ישראל

17.6.2018 / 0:01

אם גם אתם התרגלתם למיה דגן בתפקיד השופטת ב"גוט טאלנט ישראל" כדאי שתתכוננו נפשית - כי השופטת המצחיקה עוזבת ואת מקומה תתפוס לא אחרת מאשר הגרציה מורן אטיאס, שתחזור לארץ לתקופת הצילומים. וואלה! סלבס פסטה

מורן אטיאס. ראובן קסטרו
חוזרת לארץ? מורן אטיאס/ראובן קסטרו

אחרי עונה שלמה, בה שפטה, צחקה, בכתה והתרגשה - מיה דגן החליטה לעזוב את כס השיפוט בתכנית הריאליטי "גוט טאלנט ישראל", שם שפטה לצידם של נועה קירל, ג'ורדי ומאור זגורי. אך אל דאגה, נראה שברשת 13 לא נחו על עלי הדגן ומיד החלו בחיפושים אחר שופטת מחליפה שתתפוס את מקומה של הבלונדה. רק שהפעם, הם מצאו כוכבת בינלאומית.


מה דעתכם על הליהוק של מורן אטיאס? רכלו לנו בפייסבוק

מורן אטיאס. GettyImages
תחליף את מיה. אטיאס/GettyImages

לוואלה! סלבס נודע בתקופה האחרונה התנהל משא ומתן עם לא אחרת מאשר הבוניטה, מורן אטיאס - ובימים האחרונים חתמו הצדדים על חוזה בו סוכם כי הכוכבת שגרה בהוליווד, תעשה עלייה למספר שבועות. במהלכם היא תשב כמובן על כסא השופטת ותבחר את הטאלנט הבא של ישראל, לצד חבריה לשולחן השופטים של ריאליטי הכשרונות.

מורן אטיאס. ניר פקין
מחפשת את הטאלנט הבא/ניר פקין

אטיאס מבלה את זמנה בין תל אביב להוליווד ולשאר העולם - כך שרק לאחרונה הצטלמה לסדרת הדרמה הרפואית "The Resident", לקחה חלק בדרמה "The Villiage" שהוזמנה לעונה שלמה עבור רשת NBC האמריקאית ובקרוב, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, היא גם תשתתף בסרט הוליוודי חדש בשם "Speed Kills".

אם תוסיפו להכל את החוזה על חתמה לאחרונה עם רשת הטלוויזיה האמריקאית FOX וכן סדרת הדרמה על סיפור הרצח של תאיר ראדה שהסעיר את המדינה (עליה מורן עומלת בשיתוף עם אילנה ראדה, אמה של תאיר), תגלו שהשנה הזו הולכת להיות מאוד עמוסה עבור השחקנית היפהפייה.

מסוכנות "ייצוג 1" המייצגת את אטיאס בישראל, נמסר: אין תגובה.


וואלה! סלבס נבחנה לתכנית כמישהי שיכולה לאכול המבורגר ולתקוע גרפס בו זמנית.

"המלך שלי"

מורן חושפת פרטים על החבר החדש

לכתבה המלאה
מיה דגן. אביב חופי
ביוש. מיה דגן/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully