וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה לחופש? הנה הג'ובים ההזויים ביותר של הסלבס

23.6.2018 / 0:09

בני הנוער יודעים שהקיץ הוא הזמן להרוויח עוד כמה שקלים - אז וואלה! סלבס גילתה במה הכוכבים הגדולים בעולם עסקו כשהיו צעירים, רק כדי לספק הצעות עבודה לאלה שרוצים לעשות כסף בחופש הגדול. המסקנות? לכו למלצר. או שלא

השבוע זה קרה, כשאלפי בני נוער וצעירים נפרדו מהכיתות, המורים ושאר מטלות לימודיות - ויצאו לחופשת הקיץ שלהם, כשבקרוב יצטרפו אליהם גם סטודנטים להשכלה גבוהה והמון ילדודס מביתי הספר היסודיים. כולם יתרעננו למשך חודשיים לוהטים מכל הלימודים, אבל לא מעט מהם ינצלו את העונה החמה דווקא כדי לרפד את חשבון הבנק בכמה שקלים נוספים. כי כמה אפשר לחיות מדמי הכיס, הא?


רכלו על הג'ובים של המפורסמים בפייסבוק

עבודה לחופש הגדול סלבס. מערכת וואלה! NEWS
הכל אני יכול בחופש הגדול. גם למלצר/מערכת וואלה! NEWS

כשירות לציבור הצעיר (פחות או יותר), וואלה! סלבס החליטה לנבור בעברם של כמה מהאנשים המפורסמים ביותר בעולם, לחקור ולבדוק במה עסקו כשהיו יותר צעירים ו(הרבה) פחות מוכרים - מה הם עשו על מנת להרוויח עוד לפני שהגשימו את ייעודם והפכו לאמנים בינלאומיים מוצלחים (או כוכבנים הוליוודיים עסוקים). או במילים אחרות, באילו עבודות קיץ הם עבדו, שמתאימות גם לכם.

אז קים קרדשיאן סידרה בגדים, ממש כמו קניה, שבטח היה מסתדר כמוכר טלפוני כמו ג'וני דפ. אבל המסקנה הגורפת: קדימה, לכו למסעדה ובדקו אם מחפשים מלצרים. כי אם דיווה כמו מריה קארי יכלה להגיש צ'יפס וניקי מינאז' חייכה לחובבי פירות ים, כנראה שגם אתם יכולים.

וואלה! סלבס, תמיד זכתה להערכה בתור רכלנית. אבל מה עם כל השאר? קבלו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully