וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור החדש שעושה למורן אטיאס נעים

15.6.2018 / 0:00

בזמן שאריאנה גרנדה קיבלה הצעת נישואים, מורן אטיאס מצאה חבר חדש שעושה לה חם בלב - כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה פותחות חדשות מפתיעות כי מלכת הילדים, רינת גבאי, עדיין מנסה בכל הכח לעשות מעבר מעולם הילדים לעולם המבוגרים כך שבימים אלו היא נמצאת במגעים מתקדמים עם הפקה הישרדות לקחת חלק בעונה הבאה שתהיה עונה של מפורסמים בלבד.

רינת גבאי. ראובן קסטרו
שורדת! רינת/ראובן קסטרו

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא עוד מישהו שעשה מעבר רק שהפעם בדיוק את הדרך ההפוכה - מעולם המבוגרים לזה של הילדים. אז תגידו שלום לכוכב הפסטיגל החדש, עפר שכטר, שבקרוב מאוד יקפץ וירקד לצד משה פרץ ונועה קירל בהפקת החנוכה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עפר שכטר. רפי דלויה
פסטי פסטי פסטיגל. עפר/רפי דלויה

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצאת כוכבת הפופ, אריאנה גרנדה, שאחרי חודש בלבד של זוגיות - היא החליטה להגיד "איי דו" לבן זוגה, כך שבקרוב מאוד תוכלו לראות אותה כבר מודדת שמלות כלה ומחפשת לוקיישן מתאים לחתונה. ואומרים שישראליות ממהרות להתחתן.

אריאנה גרנדה. צילום מסך
חמודים. אריאנה והחבר/צילום מסך

ואם כבר בחתונות עסקינן, אז נראה שגרנדה יכולה לקבל טיפ או שניים בכל הנוגע לחתונות מהבריידזיליות, נסלי סרדה ועמליה דואק, שהתחתנו בהפרש של שבוע - כך שבזמן שעמליה העדיפה להרחיק עד יוון, נסלי החליטה ללכת על חתונה מקומית.

עמליה דואק. צילום מסך
בריידזילה. עמליה/צילום מסך

הגענו למקום הראשון שם נמצאת מישהי שבעזרת השם תצעד בקרוב לחופה, זאת כמובן אם הכלי ילך כשורה עם בן הזוג החדש שלה. אז כן, למורן אטיאס יש חבר חדש שעונה לשם, שימו לב, מלך. וכן, ברור שהוא יהודי, אל חשש.

מורן אטיאס. ניר פקין
חבר חדש./ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully