וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם גולסטארז, אבל מי הכדורגלן הכי חתיך במונדיאל 2018?

וואלה! סלבס

16.6.2018 / 1:45

כדורגל משחקים 90 דקות, בדרך כלל, אבל אלה שבועטים בכדור על המגרש משחקים בלב של המעריצות (והמעריצים) גם בשאר הזמן. לכבוד חגיגת הכדורגל הגדולה בעולם, וואלה! סלבס נותנת לכם לקבוע מי כדורגלן המונדיאל הכי חתיך בטורניר העולמי

צלמים זמניים מורשים

השבוע זה קרה: 32 נבחרות ספורטיביות מכל יבשות העולם נפגשו ברוסיה, על מנת לרוץ על המגרש הירוק, לבעוט, לנגוח, להזיע, להחליק ובעיקר להבקיע שערים - בדרך לקבוע מי תהיה זאת שמנצחת בחגיגת הכדורגל הגדולה בעולם, הקרב על הגביע העולמי או כפי שאתם מכנים את התחרות כאן בארץ הקודש: המונדיאל.

בעוד שוואלה! סלבס משאירה לחבר'ה חובבי הספורט עם סיבולת לב-ריאה את התענוג במשך רוב השנה, לכבוד האירועים החגיגיים היא בחנה כמה מהמשתתפים המדוברים של נבחרות מרחבי הגלובוס, רק על מנת לאפשר לחובבות וחובבי הענף לבדוק ובעצמם ולקבוע מי הוא הגולסטאר הכי, אבל הכי חתיך בתחרות הנוכחית. מוכנים? כי זה מצריך מאמץ והתנשפויות!

סקר מונדיאל חתיכים. מערכת וואלה! NEWS
סקר מונדיאל חתיכים/מערכת וואלה! NEWS

רכלו על הכדורגלנים החתיכים בפייסבוק

בין רונאלדו שעושה כסף בדרך קבע מהפיגורה השרירית שלו, לפיקה הספרדי, קסארס הלטיני או דייר האנגלי - ישנם לא מעט כדורגלנים לוהטים במיוחד, שלמזלם נהנים לא רק מכישרון עם הכדור אלא גם ממראה מצודד. הנציגים החתיכים, מגיעים גם ממגוון מדינות כמו שבדיה, מצרים, שוויץ וקרואטיה, כך שזה בדיוק הזמן שלכם לבחון ולקבוע: מי הכדורגלן בעל הלוק הכי שווה לדעתכם? קדימה, לתחרות, היכון, הכן צא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully