וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי דרס את החברה של עומר אדם וברח?

8.6.2018 / 6:42

בזמן שאיתי תורג'מן נפרד מהחברה שלו, בת הזוג החדשה של עומר אדם (לכאורה, לכאורה) עברה תאונת פגע וברח - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם מזל טוב אחד גדול לעורכת התרבות של חדשות 10, חן ליברמן, שלא רק אוחזת בזוגיות כבר חצי שנה, כעת היא ובן זוגה מצפים לבייבי ראשון ומתוק שיגיח לאוויר העולם בעוד מספר חודשים.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

חן ליברמן.
מזל טוב! חן

קדימה למקום הרביעי, עדיין בענייני מזל טוב כי הטופמודל, בר רפאלי, חגגה 33 שנות קיום, בלונד ויופי, כך שבמקום לערוך ארוחה אינטימית, היא חזרה לקונספט מסיבת הבריכה המפורסם רק שהפעם זה נערך בבית מלון בהרצליה עם הופעות של סטטיק ובן אל ועדן בן זקן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בר רפאלי, סטטיק ובן אל. ניר פקין
מרימות. בר, סטטיק ובן אל/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, הפעם עם חדשות פחות טובות, ככה זה שאיתי תורג'מן, מי שפעם נחשב לוומנייזר נפרד מבת הזוג שלו, מאיה גרינברג, מספר שבועות לאחר שהכירו. וכן, גם החופשה הרומנטית הייתה בין לבין לא ממש עזרה לשיפור היחסים.

איתי תורג'מן, מעיין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
בימים טובים יותר. איתי ומאיה/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד אחד שצריך טיפים באהבה או באיך לשמור על מראה זוהר, כי אם לשפוט על פי התמונה שהתפרסמה השבוע, נראה שג'וני דפ זקוק לטיפ או שניים. אחרי הכל, מדובר באחד הבחורים הכי לוהטים שידעה הוליווד. ועכשיו, איך לומר, קצת פחות.

ג'וני דפ. צילום מסך
מזהים? ג'וני/צילום מסך

ובמקום הראשון, הבחורה שעושה לעומר אדם נעים על הלב, הפעם בנסיבות קצת משמחות אז אולי כדאי שתסמסו איחולי החלמה מהירה לעדן פינס שנפגעה על ידי רוכבת אופניים בזמן שנסעה על הקורקינט שלה. אגב, אם הייתם עדים לתאונה, אולי כדאי שתעזרו לעדן לתפוס את רוכבת האופניים שנמלטה מהמקום.

עדן פינס עברה תאונה. אינסטגרם, צילום מסך
אאוץ'. עדן סבן/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully