וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי: "ויתרנו על החלום לילדים"

9.6.2018 / 7:22

הזוגיות לצד העבודה המשותפת עם איתן פוקס, הארגון למען הנוער הגאה שהקים בשתי ידיו, הטענות כי הוא מוציא מהארון אנשים, הסדרה החדשה עם אילן פלד, החלום על ילדים שנגוז, ובעיקר מצב הקהילה הגאה בשנת 2018 - גל אוחובסקי מדבר על הכל בריאיון אישי. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

הוא נחשב לאחד הלוחמים הכי גדולים של הקהילה הגאה, הוא קופץ על כל הזדמנות להתראיין בכל הנוגע לענייני גאווה והוא נחשב לאחד הפנים היותר מוכרות בכל הקשור לקהילה הלהט"בית בישראל. אי לכך, זה רק היה מתבקש להזמין את גל אוחובסקי להתיישב על ספת המרואיין בשבוע הכי צבעוני בישראל, שבוע הגאווה.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
לוחם למען הקהילה. גל/ראובן קסטרו

בשיחה אישית עם אדם סרור, מדבר אוחובסקי על הקשיים הרבים שניצבים בפני הקהילה הלהט"בית, על הרצון שלו להילחם באי צדק וגם מגיב על הטענות נגדו שהוא לקח על עצמו את תפקיד ראש הקהילה. בנוסף, מדבר האיש הכי גאה בישראל על הארגון שהקים ביחד עם יניב ויצמן, שתומך ועוזר לבני נוער שמנסים למצוא תשובות לגבי הזהות המינית שלהם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
עשייה של שנים/ראובן קסטרו

אוחובסקי, שמטפח כבר 25 שנים זוגיות עם הבמאי, איתן פוקס, מדבר על הקושי בשילוב זוגיות ועבודה, על סדרת הרשת שכתב עם אילן פלד, "הבר מצווה" ועל הבעיה שיש לו עם נבחרי ציבור שלא יוצאים מהארון. לסיום, מדבר גל על כך שהוא ופוקס ויתרו על ילדים והחליטו להשקיע את המאמצים שלהם על האחיינים אבל מפציר בזוגות צעירים לא לוותר על החלום.

גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
משלב זוגיות ועבודה/ראובן קסטרו
גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
עם המראיין אדם סרור/ראובן קסטרו
גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
ויתר על החלום לילדים/ראובן קסטרו
גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
חג שמח/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully