וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר החדש בחייו של ינאי פרישר גוטמן

1.6.2018 / 0:04

בזמן שנטע אלחמיסטר קיבלה הצעת נישואים, ינאי פרישר גוטמן מצא זוגיות חדשה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

את הרשימה פותח עם הזוג המלכותי, הנסיך הארי ומייגן מרקל, שלמרות שביקשו בכל לשון של בקשה מהאורחים לא לשלוח להם מתנות - הם קיבלו שלל גדול בשווי של שבעה מיליון פאונד. אז במקום לשבת ולפתוח אותן בהנאה, הם פשוט החזירו את המתנות לשולחים.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
נשמות טובות. הארי ומייגן/GettyImages

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצא עוד זוג שמתכנן חגיגת ענק, אלא שהפעם מדובר בזוג גרוש, ככה זה שאייל גולן ואילנית לוי צריכים לחגוג בת מצווה לבתם המשותפת, אלין. אז בניגוד לבר מצווה של הבן הבכור, ליאם, הפעם החליטה המשפחה המפורקת ללכת על חגיגת ענק שתערך בסוף חודש אוגוסט. אל דאגה, גם אלירז יהיה שם, כי למרות השמועות על פרידה - הוא ואילנית הכי ביחד שיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אייל גולן, אילנית לוי. אביב חופי, מערכת וואלה! NEWS
מרימים אירוע. אייל ואילנית/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד מישהי שבקרוב תחגוג ובגדול, אחרי הכל לא בכל יום נטע אלחמיסטר מקבלת הצעת נישואים מבן זוגה, רמי גרשון. השניים, שבילו בחופשה רומנטית במלדיביים, חזרו כזוג מאורס זאת לאחר שגרשון כרע ברך והציע נישואים.

נטע אלחמיסטר. ניר פקין
שיהיה במזל! נטע ורמי/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה חברה טובה של נטע שיכולה לתת לה כמה טיפים בהפקת חתונה כי קורל סימנוביץ' צעדה לחופה ביום רביעי האחרון - שם נשבעה אמונים לבעלה, שחקן הכדורגל סרג'י רוברטו, לא לפני שחגגה מסיבת טרום חתונה יומיים לפני האירוע הגדול.

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו. יחצ,
קולולו! קורל וסרג'י/יחצ

ובמקום הראשון, הזוגיות שעשתה לכולנו חם ונעים על הלב. אחרי שמדינה שלמה בכתה עם ינאי פרישר גוטמן לאחר שאיבד את בן זוגו, אמיר פרישר גוטמן, באחת הטרגדיות הגדולות שידעה התעשייה המקומית, עכשיו אפשר לבשר כי ינאי מתחזק בימים אלו זוגיות חדשה ומתוקה עם רון בן שחר, שממש כמו פרישר עוסק בתחום העיצוב והאדריכלות.

ינאי פרישר גוטמן. ניר פקין
מצא אהבה. ינאי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully