וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים של אריאנה גרנדה פתחו במלחמה נגד החבר החדש

29.5.2018 / 13:54

לזמרת הצעירה יש חבר חדש, שמככב גם בפריים טיים, אבל מה שמעניין את המעריצים שלה היא העובדה שאותו כוכב סובל מבעיות נפשיות, אז הם ניסו להזהיר אותה - וחטפו על הראש מהחבר המאוהב. וואלה! סלבס מלחמה

פיט דווידסון. ספלאש
חמודים. אריאנה ופיט/ספלאש

מכירים את זה שהחברה הטובה שלכם יוצאת עם בחור שלא ממש מוצא חן בעיניכם ואתם מנסים להזהיר אותה? אז זהו, שזה מה שקרה לזמרת ההורסת, אריאנה גרנדה, רק שאצלה - זה קרה בממדים קצת יותר גדולים. גרנדה, שבתקופה האחרונה מנהלת מערכת יחסים עם כוכב SNL, פיט דווידסון, לא ציפתה לקבל כל כך הרבה ריקושטים. בטח לא מהמעריצים שלה.

רוצים עוד רכילות?
אייל גולן ואילנית לוי מרימים מסיבה מטורפת
כולן בלבן: מסיבת הטרום חתונה של קורל וסרג'י

מה דעתכם על הזוגיות החדשה? רכלו לנו בפייסבוק

פיט דווידסון. ספלאש
תעזבו אותו במנוחה! פיט/ספלאש

רגע לאחר שפורסם כי גרנדה ודווידסון מטפחים זוגיות, החלו המעריצים של הזמרת המפורסמת להגיב ברשתות החברתיות ולהזהיר את אריאנה מפניו של השחקן בטענה כי הוא סובל ממחלות נפשיות וכי הוא מסוכן לה. החבר המאוהב לא נשאר חייב והגיב ברשתות החברתיות. אז מי ינצח?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיט דווידסון. ספלאש
יכול לנהל מערכת יחסים/ספלאש

"בדרך כלל לא הייתי מגיב על משהו כזה, אבל שמעתי הרבה אנשים אומרים שאנשים עם הפרעת אישיות לא יכולים לנהל מערכת יחסים", כתב דווידסון, "אני רק רוצה שתדעו שזה לא נכון. רק בגלל שלמישהו יש הפרעות נפשיות לא אומר שהוא לא יכול להיות שמח ובמערכת יחסים. זה גם לא אומר שאותו בן אדם מרכיל את מערכת היחסים".

"אני אולי משוגע אבל אני לפחות מודע לכך ולא מפלד להיות אמיתי לגבי זה ואני לא מסתתר מאחורי חשבון טוויטר או אינסטגרם", הוסיף השחקן, "אני פשוט כותב את זה בגלל שאני רוצה שכל מי שיש לו את המחלה הזו שיידע שזה לא נכון ושכל מי שכתב את זה הוא חולה ומלא בשיט. הפרעה נפשית היא לא בדיחה, זה דבר רציני. יש בחוץ ילדים שהורגים את עצמם וזה מפחיד. לכל אלונ שמתמודדים עם המחלה, תדעו שאני אוהב ומבין אתכם ויהיה בסדר. זהו". חמוד.

וואלה! סלבס סובלת מהפרעת אכילה, היא פשוט חייבת לאכול כל מה שמפריע לה בדרך

אריאנה גרנדה לובשת ורסצ'ה לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 8 פברואר 15. GettyImages
מאוהבת. אריאנה/GettyImages
אריאנה גרנדה. AP
מתעלמת מהמעריצים./AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully