וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי ומייגן התחתנו, אבל מי גנבה את ההצגה?

25.5.2018 / 0:02

בזמן שהנסיך הארי נשא לאישה את מיייגן מרקל, יונית לוי הביאה לעולם את בתה השלישית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם זוג הבנות הלוהטות בתעשייה - אורנה בנאי ובת חן סבג - שהחליטו לעלות מדרגה ביחסים ביניהן. אז לא, הן לא שלפו טבעת, אבל היי, בת חן כתבה תפקיד במיוחד לבת הזוג שלה בעונה השלישית של "מטומטמת".

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

בת חן סבג, אורנה בנאי. שוקה כהן
עולות שלב. אורנה ובת חן/שוקה כהן

קדימה למקום הרביעי, שם מחכה המלכה האם, ביונסה, שהחליטה לבזבז את הכסף שלה על משהו קצת יותר ערכי ורוחני. אז במקום לרכוש עוד שמלת ערב בהתאמה אישית של מעצבים או אחוזה מפוארת שיהיה במה להשוויץ - מלכת הדבורים רכשה לעצמה כנסיה. כן, אתם שומעים נכון, כנסיה, כזו שמתפללים בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ביונסה על השטיח האדום של טקס פרסי הגראמי ה-60, ינואר 2018. GettyImages
תתפללו לאל! ביונסה/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מלכה אחרת, הפעם מדובר במלכת החדשות של ישראל, יונית לוי, ונהג המונית שלה, עידו רוזנבלום, שהביאו לעולם את בתם השלישית, אחות ליהונתן בן הארבע ואנני בת השנתיים.

יונית לוי עידו רוזנבלום. ניר פקין
שיהיה במזל! יונית ועידו/ניר פקין

אל המקום השני מגיעה כוכבת האח הגדול, מריה דומרק, שאמנם נמצאת בבית המפורסם אבל ממשיכה לייצר כותרות גם מחוצה לו, ככה זה שאת מצטלמת להפקת אופנה נועזת במיוחד כששום דבר לא מסתיר את חלק הגוף העליון שלך חוץ מזוג כפות ידייך.

מריה דומרק, האח הגדול. ליאור קסון,
לא מתנהגת בהתאם. מריה/ליאור קסון

ובמקום הראשון, איך לא, החתונה המלכותית. אממה, במקום להתעסק במה לבשה הכלה, מה אכלו האורחים או מי שר בחתונה - נראה שאת כל הנוכחים העסיק דבר אחד: מה לעזאזל לבשה הגיסה של החתן, קייט מידלטון, שמלבד העובדה שהגיעה בשמלה בצבע ספק לבן ספק שמנת, היא גם מחזרה את השמלה, אותה לבשה בעבר. לא פעם, כי אם פעמיים.

הנסיך הארי ומייגן מרקל מוקפים במשפחת המלוכה לאחר חתונתם, 20 במאי 2018, טירת ווינדזור. דוברות בית המלוכה, מערכת וואלה! NEWS
גנבה את ההצגה. המשפחה המלכותית/מערכת וואלה! NEWS, דוברות בית המלוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully