וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב החתונות המלכותי: האירוע של וויליאם וקייט VS האיוונט של הארי ומייגן

26.5.2018 / 0:06

אחרי שנרגעתם מהחתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל, כבר אפשר להשוות אותה לאירוע הגרנדיוזי של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. הנשיקה הראשונה המוצלחת, התמונה המרשימה וכמובן, איזו כלה לבשה שמלה יפה יותר? המלכה וואלה! סלבס מאפשרת לכם לקבוע

החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל/צילום: BBC, עריכה: יאיר דניאל

לפני כשבוע, מיליוני אנשים ברחבי העולם התרגשו עד דמעות מחתונה אחת מיוחדת - זו של הנסיך הארי, או אחד מבני המלוכה השובבים ביותר במשפחה המפורסמת ביותר בבריטניה (ואחת המשפחות השולטות המפורסמות ביותר על הגלובוס) ובחירת לבו, השחקנית האמריקאית מייגן מרקל. מה לא נכתב על האיוונט של האדמוני והגרושה (לשעבר), כמה שיחות מסדרון עסקו בשמלה ובנשיקה, כמו גם באורחים הסלבריטאים ובסבתא, קווין אליזבת', בשמלת ירוק-ליים.

אבל רגע, אי אפשר לשכוח את החתונה של אחיו הגדול של הארי, הנסיך וויליאם, יורש העצר הרשמי שנישא בחודש אפריל של שנת 2011 לבחירת לבו, קייט מידלטון, ברוב פאר והדר. אז, האירוע נחשב לאחד האיוונטים המסוקרים ביותר בהיסטוריה המודרנית - כשכל פרט ופרט קטן שלו הגיע לתקשורת, שדיווחה בהנאה לכ-200 מיליון (!) הצופים בחתונה ברחבי העולם.


רכלו על החתונות המלכותיות בפייסבוק

הנסיך וויליאם וקייט VS הנסיך הארי ומייגן. GettyImages
שני סיפורי אגדה שקרו במציאות. הנסיך וויליאם וקייט מול הנסיך הארי ומייגן/GettyImages

כעת, כשכבר הספקתם להירגע מהחתונה האחרונה, אפשר להתחיל להשוות בין שני האירועים הסופר מרשימים. נכון, הנסיכה דיאנה אולי לא הייתה מוכנה שייבחרו את מי מהבנים שלה אתם אוהבים יותר, אבל מה לגבי שמלת המלמלה שלבשה הכלה, או הנשיקה המתועדת של כל אחד מהזוגות?

מי אמר שאסור להשוות, זה בדיוק הזמן שלכם לסייע לוואלה! סלבס, לבחור ולקבוע - בשלל קטגוריות שונות שנוגעות לחתונות המלכותיות של בריטניה. בברכת המלכה, כמובן.

הפתעה מלכותית

שקית המתנה ההזויה בחתונה של הארי ומייגן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully