וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן אמסלם על משה איבגי: "עצוב לי"

24.5.2018 / 17:00

התפקיד הראשון שקיבלה ממי שהפך לבעלה, ההצלחה המטורפת, הצעת הנישואים הרומנטית, ההטרדות המיניות שחוותה, העבודה לצד משה איבגי ולמה היא בכתה בגלל גל גדות - חן אמסלם עונה על כל השאלות. וואלה! סלבס מבייצת

ראובן קסטרו

את חן אמסלם אין כמעט ישראלי שלא מכיר, כי מי לא נחשף ל"שוגי" בעלת הפתיל הקצר מהסדרה "זגורי אימפריה"? מאז, הספיקה השחקנית המוכשרת לככב בשלל תפקידים על הבמה, במסך הקטן וגם בקולנוע כשהיא משאירה מאחוריה את כל אותם צקצקנים שטענו כי את תפקיד חייה - היא קיבלה בזכות העובדה שהבמאי - מאור זגורי - שהפך לימים לבעלה, התאהב בה והעניק לה את התפקיד.

מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

חן אמסלם. ראובן קסטרו
פגשה את בעלה באודישן הראשון. חן/ראובן קסטרו

בריאיון אישי לאדם סרור, מספרת אמסלם על המפגש הראשון עם בעלה לעתיד כשהגיעה לעשות אודישן לסדרה ועל הפדיחה שקרתה כשחשבה שהוא מתחיל איתה לאחר ששכח אצלה את הנענע שהביאה לו אמו. בהמשך הריאיון, מדברת חן על בחירת התפקידים שלה ועל ההנאה בלגלם נשים חזקות שלא דופקות חשבון כמו דמותה של מורן טרבלסי בסדרה "שלטון הצללים" של HOT.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חן אמסלם. ראובן קסטרו
הצלחה מסחררת/ראובן קסטרו

כמו כן, מדברת אשתו של זגורי על הצעת הנישואים המרגשת שקיבלה מבעלה למרגלות הכותל, על העבודה לצידו וכמובן, על העבודה לצד משה איבגי שלאחרונה הוגש נגדו כתב אישום על הטרדות מיניות ועל כל גל המי טו. אבל לא רק, כי חן מספרת גם על המוכנות שלה להביא ילדים לעולם וגם חושפת כי היא ומאור מתכננים גם לאמץ ילד. ומה עם חלום הוליוודי? ברור שיש והיא אפילו מתכוננת אליו ברצינות ולומדת במיוחד אנגלית.

חן אמסלם. ראובן קסטרו
עם המראיין אדם סרור/ראובן קסטרו
חן אמסלם. ראובן קסטרו
מקווה שהצדק יצא לאור/ראובן קסטרו
חן אמסלם. ראובן קסטרו
רוצה לאמץ ילד/ראובן קסטרו
חן אמסלם. ראובן קסטרו
בריידזילה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully