וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבן ולעניין: איזו כלה מפורסמת הכי הדהימה אתכם?

19.5.2018 / 5:28

מאז הקיץ שעבר ורגע לפני ההילולות של הקיץ הקרוב - כמה ליידיז מפורסמות עמדו תחת החופה בשמלה צחורה ולצדן חתן נרגש לא פחות. כעת, לכבוד שבועות, וואלה! סלבס מזמינה אתכם לדרג את היפות בלבן

שמחות, הילולות, חגיגות? גם בחודשים החולפים, נערכו שלל אירועים נוצצים שהביאו כמה מהאנשים הכי מפורסמים בתעשיית הבידור הישראלית לחגוג יחד - כאשר המרגשים ביותר, כרגיל, היו החתונות המרגשות שהביאו כמה מהנציגים המדוברים ביותר בביצה לעמוד תחת החופה. אז כולם מדברים על הזוג המאושר, אבל מי שעומדת במרכזו של היום הצחור היא כמובן הכלה, בשמלה לבנה מעוטרת באבנים טובות או מלמלה (או גם וגם. זה עניין של טעם).

רכלו על הכלות המפורסמות בפייסבוק

כלות סלבס. מערכת וואלה! NEWS
כלות סלבס/מערכת וואלה! NEWS

כעת, רגע לפני הקיץ - אז יערכו בארץ ובעולם כמה מאירועי החתונה המדוברים ביותר, וואלה! סלבס רוצה לשוב לאיחודים הרומנטיים המתועדים ביותר בחודשים החולפים. למה? כדי לבחון את הכלות המפורסמות, מן הסתם.

דפנה לוסטיג בשמלה קצרה, מול אורלי וילנאי במכנסונים. חן אמסלם באאוטפיט חובק גוף, דנה זרמון כנסיכה חושפת כתף או נופר מור בשמלה לבנה ובטן הריון? לכבוד חג השבועות, אחד המועדים הלבנים ביותר בלוח השנה העברי, אתם צריכים לסייע, לעזור ולדרג: איזו כלה מפורסמת הכי הדהימה אתכם? יאללה, אתם בוחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully