וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל גלבוע מרימה לקהילה הגאה. בלי בשר

15.5.2018 / 8:01

כוכבת 'האח הגדול', שממשיכה להילחם למען זכויות החיות, מציבה לה עוד מטרה - להילחם למען זכויות הקהילה הגאה בישראל, כך שבקרוב תראו אותה על משאית במצעד הכי צבעוני בישראל. וואלה! סלבס מרימה

טל גלבוע. גיא כושי ויריב פיין
גאה! טל/גיא כושי ויריב פיין

את טל גלבוע אתם מכירים בעיקר כזוכת 'האח הגדול' אבל לא רק, כי אם גם בתור זו שתמיד נלחמת למען זכויות בעלי החיים באשר הם. גלבוע נעצרה לא פעם ולא פעמיים לאחר שניסתה למנוע התעללות והרג של בעלי חיים. זו אולי הסיבה שכל מי שרוצה להילחם למען זכויות - יודע שגלבוע היא ללא ספק הכתובת.

גם אתם נגד הריגת בעלי חיים? בואו לדבר על זה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרימי! טל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש הבא תלבש העיר תל אביב את מיטב בגדיה הנוצצים והצבעוניים ותצא לחגוג את מצעד הגאווה השנתי - בו ישתתפו עשרות אלפי אנשים מהארץ ומהעולם. בין המשאיות הרבות שיחלפו על פני הצועדים ועליהם עשרות רקדנים, מיצגים, דראג קווינס ושלל חברי קהילה, תהיה גם משאית מיוחדת - משאית טבעונית. מי שאחראי על המשאית הוא הבעלים של רשת הקמעונות "ויקטורי", אייל רביד, שחבר לליין ה"יוניקט" וביחד הם יצעדו ועל הדרך יתרמו להעלאת המודעות לטבעונות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שי גולדשטיין. אביב חופי
ירים על המשאית. שי/אביב חופי

מלבד גלבוע האקטיביסטית, יעלו על המשאית עוד מפורסמים טבעוניים כמו: שי גולדשטיין, גדי וליצ'רסקי ממארגני המחאה החברתית, שירקדו על המשאית ויתמכו בקהילה הגאה המבקשת לקבל שוויון זכויות מלא במדינה בה הם משלמים מיסים, הולכים לצבא וממלאים את חובתם כמו שאר התושבים.

וואלה! סלבס צועדת כל יום. מהמטבח לספה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully