וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי האח הגדול מתפשטים תמורת תשלום

11.5.2018 / 6:47

בזמן שעדן בן זקן מתכוננת לחתונה שלה, הדיירים החדשים בבית לא מתביישים בעובדה שהם אוהבים להתפשט תמורת כסף - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם בשורות משמחות כי בקרוב מאוד תוכלו לראות את ינאי פרישר גוטמן, הידוע גם כבעלו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, על המסך הקטן כשיגיש פינה בתכנית "חי בלילה" שתעסוק בעיצוב הפנים כשיבקר בבתים מפוארים ויעניק טיפים לעיצוב. נאחל לו בהצלחה


מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

ינאי פרישר. באדיבות "חי בלילה",
בהצלחה נסיך! ינאי/באדיבות "חי בלילה"

בואו נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאת מלכת השושנים, עדן בן זקן, שאחרי שטסה למלטה לחגוג מסיבת רווקות עם קומץ חברות מצומצם, החליטה לפרגן גם למעגל החברות הגדול יותר כך שבתחילת השבוע היא הרחיקה עד לצפון - שם חגגה מסיבת רווקות מפוארת שכללה גם הפעלה של הגולסטארית בל אגם שגרמה לזמרת לנענע את האגן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מסיבת רווקות עדן בן זקן. צילום מסך
מרימות! עדן ובל/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאות חדשות פחות טובות, ככה זה שאלכסה דול והחבר העשיר נפרדים. דול, שרק עברה לאחרונה לדירתו של סוחר הנשק, משה עוז, החליטה לארוז את המזוודות ולחזור לבית ההורים עד שתמצא דירה חדשה.

אלכסה דול. צילום מסך
שביתת נשק? אלכסה והחבר/צילום מסך

במקום השני עוד פרידה, הפעם כואבת קצת יותר, בכל זאת רינת גבאי ובעלה, דורון מור, היו ביחד 23 שנים רק בשביל להחליט שהם מפרידים כוחות מבחינה מקצועית - כך שדורון כבר לא ינהל את הקריירה של מלכת הילדים. עם זאת, מקורבים מספרים כי השניים גם עומדים בפני פרידה זוגית וכי קיים כבר חוזה גירושים שהם גיבשו אך עדיין לא חתמו עליו.

רינת גבאי. ניר פקין
פרידה כואבת. רינת ודורון/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הדיירים החדשים של האח הגדול שהרבה לפני שנכנסו לבית המפורסם לא התביישו להתפשט מול המצלמה בשביל קצת מזומנים - כך שבזמן שישראל אוגלבו הרוויח את לחמו ממופעי חשפנות שהיה עושה במסיבות רווקות, לירז אסייג הצטלמה לקמפיין להלבשה תחתונה וגם השתתפה בהפקת אופנה כשהיא עירומה.

הרשימה. מערכת וואלה! NEWS
לא מתביישים. ישראל ולירז/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully