וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם בוחבוט מרימה לקהילה הגאה, אבל איך משה פרץ קשור?

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

10.5.2018 / 0:04

הזמרת הצעירה נבחרה לשיר את אחד הלהיטים שנכתבו לקראת אירועי הגאווה השנתיים - כך שתוך צילומי קליפ רטוב, אגם בוחבוט גילתה איך היא מתחברת לקהילה בכל צבעי הקשת ומה הקשר של המנטור משה פרץ לכל זה. וואלה! סלבס ספידו

אגם בוחבוט בצילומי הקליפ "לוקה" (צילום: ניר פקין)

לפני שנים ספורות, עדן בן זקן הקליטה שיר במיוחד לקראת אירועי הגאווה השנתיים בתל אביב - שאתם מכירים בתור "מלכת השושנים", שהפך ללהיט ענקי ואת עדן לזמרת סופר לוהטת. השנה, מי שתנסה לשחזר את ההצלחה של חברתה לז'אנר המוזיקלי, תהיה הזמרת הצעירה אגם בוחבוט, שאמנם רק בת 14 אבל כבר נבחרה להרים לקהילת הלהט"ב עם להיט חדש במיוחד לכבוד האירועים.

השבוע, בוחבוט צילמה את הקליפ ללהיט החדש "לוקה" - שנכתב עבור פסטיבל המים "Water Park Tel Aviv" בפארק המים שפיים (שייפתח את אירועי הגאווה), כך שואלה! סלבס קפצה לשמוע איך בת העשרה מתחברת לכל החגיגות בצבעי הקשת. "אני לגמרי מתרגשת! זה כבוד שבחרו אותי לשיר, לפני בחרו זמרים מאוד מוכשרים עם קריירה מצליחה מאוד", סיפרה אגם בין הבריכות.


רכלו על השיר החדש של אגם בוחבוט בפייסבוק

אגם בוחבוט. ניר פקין
לא מתרגשת מנטייה מינית. אגם בוחבוט/ניר פקין

חושבים שבוחבוט, מוכנה להפוך לגיי אייקון? לדבריה של הזמרת הצעירה, "יאללה, אני לא חושבת שצריך לייחס לזה חשיבות אחרת - כיף לי ואני גאה להוביל את זה", אמרה בצהלולים. "הצוות שלי מאוד מגוון, יש המון אנשים שמשתייכים לקהילה, אם הסטייליסט שלי, המעצב שלי, לא אכפת לי מנטייה מינית".

מה למשה פרץ - המנטור שלה ומי שמלווה אותה במהלך הקריירה, מאז שאימץ אותה במסגרת ריאליטי מוזיקלי - אומר על שיתוף הפעולה של המתבגרת המסלסלת החביבה על בני הנוער? "לפני כל פרויקט אנחנו מתייעצים, אבל הפעם הוא ממש מעורב", הסבירה, "הוא כתב את השיר עם אבי אוחיון, גם שלחנו לו תמונות מהקליפ שיראה". הנה, גם אתם זוכים להצצה לצילומי הלהיט החדש בהפקת היזמים שי רוקח ושגב גרשון. נהדר.


וואלה! סלבס רצתה להקליט גרסה מחודשת ללהיט "שוקולד, מנטה, מסטיק" - אבל ויתרה כשגילתה שהיא צריכה באמת לשיר ולא רק ללעוס.

אגם מגלה:

"יש ילדים בבית ספר שחושבים שאני חיה בסרט"

לכתבה המלאה
אגם בוחבוט. ניר פקין
"צלמוש, מתי אפשר להתחיל?". בוחבוט והרקדנים/ניר פקין
אגם בוחבוט. ניר פקין
שלוש, ארבע ו.../ניר פקין
אגם בוחבוט. ניר פקין
אקשן!/ניר פקין
אגם בוחבוט. ניר פקין
ג'אז פינגרזזזז/ניר פקין
אגם בוחבוט. ניר פקין
מי בקטע של שפגאט? אגם בוחבוט/ניר פקין
משה פרץ ואגם בוחבוט. צילום מסך
מייעץ מקרוב. אגם בוחבוט עם משה פרץ/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully