וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 סיבות שבגללן גל גדות היא וונדר וומן אמיתית

3.5.2018 / 0:26

אתר נשים ישראלי חדש עלה לרשת בדיוק באותו השבוע שבו גל גדות ציינה את יום הולדתה ה-33? הזדמנות מצוינת לבחון מדוע השחקנית הישראלית-הוליוודית היא וונדר וומן של ממש. וואלה! סלבס גירל פאוור

אימג'בנק GettyImages

אם חשתם באנרגיות מיוחדות שהרטיטו את הגלובוס בשבוע האחרון, הסיבה היא, כנראה, התרחשותם של שני אירועים שאי אפשר לעבור על סדר היום ולהתעלם מהם: עזבו אתכם מקלסרים סודיים על איראן או שינוי אקלים קיצוני, הראשון הוא יום הולדתה ה-33 של גל גדות, וונדר וומן ישראלית-הוליוודית וכוכבת בינלאומית שציינה את העובדה שגדלה בשנה, בעוד שהאירוע השני הוא השקת אתר נשים ישראלי חדש, אחות קטנה לוואלה! NEWS, העונה לשם Sheee.

מה משותף למיס גדות ולאתר הנשימושי המסקרן? שניהם תוצרת הארץ, יפים מבחוץ וחכמים מבפנים, מעניינים ומלאים בכישרון - ובעיקר עושים כבוד לבנות המין היפה שמוכיחות פעם אחר פעם שהן לא פחות חזקות.

גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
היי, וומן. גל גדות בטקס האוסקר האחרון/GettyImages

אחלו לגל גדות מזל טובוש גם בפייסבוק


לרגל חגיגות השקת אתר Sheee והיום המיוחד של הכוכבת הישראלית-בינלאומית, וואלה! סלבס החליטה לציין את המאורעות ולמנות בהתרגשות כמה סיבות שבגללן גדות היא אשת פלא של ממש. הנה, לפניכם 13 סיבות שמוכיחות אחת ולתמיד, מדוע גל (היא משלנו!), ילידת פתח תקווה שנערצת על ידי מיליוני בני אדם מכל קצוות העולם, היא וונדר וומן גם על המסך וגם בחייה האישיים.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully