וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר ההורס שיחרפן את דיירות האח הגדול

4.5.2018 / 1:01

בזמן שמדינה שלמה מחכה לראות מי יכנס לבית האח הגדול, ברק שמיר נכנס לבקו"ם ונפרד מהאזרחות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם קולולו אחד גדול לזוג החמוד - ציון ברוך ויאנה יוסף - שהביאו לעולם בן זכר מתוק וחמוד שיצטרף לתא המשפחתי שכבר כולל את בתם הבכורה, אלה אנדראה, ולתא המשפחתי הגדול יותר שכולל את הדודים שלום ואסי.

ציון ברוך, יאנה יוסף. רפי דלויה
שיהיה במזל. יאנה וציון/רפי דלויה

ממשיכים למקום הרביעי, שם נמצא מישהו שכבר התבגר מעט ועשה השבוע צ'ק אין בלשכת הגיוס בתל השומר, ככה זה שברק שמיר, אחד הדוגמנים היותר הורסים והחבר של נועה קירל, מגיע לגיל שצריך לעלות על מדים ירוקים ולשרת את המדינה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ברק שמיר. ניר פקין
הקשב! ברק ונועה/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא אחד כוכב אחר, חתיך לא פחות, שאמנם לא התגייס לצבא אבל הגיע לביקור בארץ הקודש ויש לו קשר למישהי שכן שירתה בצבא, קוראים לו כריס פיין והוא אחד הכוכבים הלוהטים בהוליווד וגם חבר טוב של גל גדות. פיין הגיע לביקור פרטי בישראל ביחד עם פטריק ג'יי אדמס, כוכב הסדרה "suits" שמככב לצד מייגן מרקל.

כריס פיין בישראל. ניר פקין
וולקם! כריס/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה אחת הנשים היותר לוהטות בישראל, רוסלנה רודינה שמה, והיא עולה לכותרות לאחר שוואלה! סלבס החליטה לבדוק מה מצבה שנה לאחר הפרידה מאייל גולן. תופתעו או לא - הגברת רודינה ממשיכה לתת עבודה בכל הכח למרות שיש כאלו שחושבים שהיא צריכה לחזור למכור תותים בחדרה.

אייל גולן, רוסלנה רודינה. רפי דלויה
מוכרת תותים? אייל ורוסלנה/רפי דלויה

ובמקום הראשון, איך לא - האח הגדול או יותר נכון הדייר הלוהט שאמור לעלות מחר במדרגות המפורסמות ולהיכנס לבית הכי מפורסם בעולם. קוראים לו תומר רוטשילד והוא ללא ספק הולך לשחק בלבבות של כמה מהדיירות.

תומר רוטשילד. צילום מסך
הדייר החדש. תומר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully