וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה תדגמן זהירות בדרכים

2.5.2018 / 0:01

הטופמודל שרגילה לדגמן בגדים יוקרתיים ומוצרי טיפוח תככב בקרוב בקמפיין שיסביר לכם איך להיזהר בדרכים, זאת בעקבות התאונה שעברה לפני פחות משנה כשרכבה על הקורקינט שלה. וואלה! סלבס קסדה בראש טוב

(צילום: עדיו שחם, עריכה: אורן אלבלק)

קיץ 2017 ייזכר לעד כקיץ בו מדינה שלמה עצרה את נשימתה והתפללה, ביחד עם יהודה לוי, להחלמתה של אחת הדוגמניות הכי מצליחות בישראל, שלומית מלכה, שנפלה מהקורקינט שלה במהלך נסיעה בשדרות רוטשילד בתל אביב, וכמעט איבדה את חייה. במשך 24 שעות מורטות עצבים, כולם התעסקו בהחלמתה של מלכה והתפללו לראותה שוב על הרגליים.

בואו לרכל על הקמפיין החדש של שלומית בפייסבוק

שלומית מלכה. ניר פקין
קסדה בראש טוב. שלומית/ניר פקין

רגע לאחר ששבה להכרה ושוחררה לביתה - החלו לדבר על העובדה שהדוגמנית לא חבשה קסדה וכי חייה ניצלו בנס. נראה שהדבר הדהד בראשה של מלכה וחברותיה שמאותו רגע לא הורידו את הקסדה מראש כשחזרה לנסוע על הקורקינט, כך שבמקביל החלו גם דיבורים בקרב חבריה כי היא חייבת לעשות קמפיין לזהירות בדרכים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יהודה לוי, שלומית מלכה. אביב חופי, ניר פקין
קמפיין חדש! יהודה ושלומית/ניר פקין, אביב חופי

נראה שהנבואה הגשימה את עצמה, כך שבקרוב, תשעה חודשים לאחר התאונה הקשה - מלכה, המיוצגת אצל אלינור שחר, עתידה לככב בקמפיין של לשכת הפרסום הממשלתית שיסביר לאנשים איך לנהוג בצורה יותר בטוחה בדרכים. אם הכל ילך כשורה, תוכלו לראות את מלכה מחייכת אליכם בהפסקת הפרסומות ומי יודע, אולי היא תעזור בהורדת מספר תאונות הדרכים בישראל.

וואלה! סלבס נמשכת לשלומית גם עם קסדה

שלומית מלכה. ניר פקין
למען הסביבה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully