וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מתחזה לאופירה אסייג ומסבך אותה עם בעלה?

26.4.2018 / 12:47

הכוכבת עם הפה הגדול נפלה קורבן למתיחת רשת כשמישהו פתח פרופיל בפייסבוק והציע להגיע איתה לחתונה של קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו שתערך בארץ. מה היה לה להגיד בנושא? וואלה! סלבס מי מתעסק

ניר פקין

כל כוכב חדש בתעשייה/ספר/סטייליסט/עורך או במאי יודע שיש אנשים בתעשיית הבידור שלא מתעסקים איתם, כשבראש הרשימה עומדת ניצבת בגאווה - הגברת אופירה אסייג. אממה, נראה שיש אנשים שלא קיבלו את התזכיר ובכל זאת החליטו להשתעשע קצת עם הגברת בעלת הפה הגדול, וחשב שייצא מזה בשלום. אז זהו, שלא.

רוצים עוד רכילות?
אפקט ברק שמיר: שירן סנדל גוזרת את השיער. צפו
מה אסי עזר חושב על המנחים של "האח הגדול"

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

אופירה אסייג. רפי דלויה
הזמנה לחתונה. אופירה/רפי דלויה

אסייג התעוררה בתחילת השבוע רק בשביל לגלות שתיבת ההודעות שלה עמוסה בבקשות של אנשים שהציעו את להגיע איתה לחתונה של הדוגמנית קורל סימנוביץ' ושחקן הכדורגל סרג'י רוברטו. אסייג, שלא הבינה במה מדובר, החלה לחקור את הנושא רק בשביל לגלות שמישהו פתח פרופיל מזויף בפייסבוק, העלה תמונה של ההזמנה של החתונה תחת הכיתוב: "תודה רבה על ההזמנה! מכיוון ובעלי לא יכול להגיע אז הפלוס אחד שלי... אתם יושבים??? זה אחד מכם! מי שיכתוב את הסיבה הכי משכנעת/מקורית כאן בתגובות למה הוא צריך להיות ה+1 שלי יזכה להגיע! וכן גם ברקו יהיה שם!!! וגם מסי החיים! אמאל'ה אני מתהההה איזו התרגשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אופירה אסייג. אלוני מור,
מי מתעסק?/אלוני מור

אם חשבתם שזה יעבור בשתיקה, אתם טועים כי החצי השני של ברקו עלתה לשידור בתכנית "נותנת בראש" עם אמירה בוזגלו ברדיוס - שם הסבירה למאזינים כי אין לה פייסבוק וכי מדובר במתחזה וכי היא הולכת לאירועים אך ורק עם בעלה או עם בתה, אמלי. בנוסף, סיפרה אסייג כי היא מקבלת שלל הצעות מכל מיני אנשים שמנסים לשכנע אותה להיות הפלוס אחד שלה. אז אם תכננתם על הפלוס אחד שלה - אתם יכולים לשכוח מזה.

וואלה! סלבס הייתה הפלוס אחד של ברקו אבל זה היה לפני שהיא אכלה לו את כל המג'דרה

אופירה אסייג. צילום מסך
הסטטוסנ המזויף/צילום מסך
קורל סימנוביץ' סרג'י רוברטו. צילום מסך
מסי גם יהיה? קורל וסרג'י/צילום מסך
אמירה בוזגלו. אביב חופי
גם את קיבלת הזמנה? אמירה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully