וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה אתכם מזהים: זאת מיה דגן או דוגמנית על?

28.4.2018 / 3:53

המצחיקונת פרסמה השבוע כמה תמונות מחופשה אקזוטית, שבה השוותה את עצמה לדוגמניות על - כך שוואלה! סלבס לקחה את ההשראה של מיה דגן צעד אחד קדימה ובוחנת אם אתם מצליחים להבדיל בינה לבין דוגמניות על סופר מפורסמות. חה

מיה דגן בחוף הים (אינסטגרם)

אין ספק שמדובר באחד השבועות המוצלחים בחייה של מיה דגן: גם חופשה מפנקת עם בן הזוג בתאילנד, גם עיסוי ופירות וקרני שמש מלטפות, גם חידון מוצלח בוואלה! סלבס שבו בוחנים אם מדובר באיבר מגופה או מתמונה של דוגמנית על בינלאומית. רגע, מה? בדיוק, חידון שכולו משווה בין המצחיקונת לסופרמודלז שונות.


רכלו על מיה דגן VS הדוגמניות בפייסבוק

מיה דגן במחווה לשיר אלמליח. אינסטגרם, צילום מסך
מי לוהטת יותר, מיה דגן או שיר אלמליח?/צילום מסך, אינסטגרם

דגן בת ה-42, פרסמה השבוע שלל תמוהות ברשת, שבהן הציגה איך נראית חופשה של אנשים "אמיתיים", בהשוואה לאלה של נשים יפות, אמיצות ונוצצת שמדגמנות ביקיני, שיער מפונפן ונעלי עקב בשגרה. בין שיר אלמליח לבר רפאלי, דגן נראתה כאילו היא גרסת העניים (או פשוטי העם) שזוכה להשראה מהיפהפיות השונות.

כיוון שדגן היא אחת ההשראות בחייה של וואלה! סלבס, מלכת הרכילות חשבה שאם כבר מחוות גרנדיוזיות ולא פחות מאשר קורעות מצחוק, למה שלא תאתגר את הגולשים הנאמנים בכמה תמונות מסקרנות שבהן יאלצו להכריע מי מופיע בהן: האם מדובר בשחקנית המוכשרת, שמופיעה כבר שנים רבות על הבמה והמסך הישראלי - או שמא בדוגמניות שצעדו על המסלול יותר פעמים מאשר צרכו פחמימות בשנה האחרונה? יאללה, נראה אתכם מזהים האם מדובר במיה.


וואלה! סלבס עצמה נראית כמו פיל עם ראש של שפמנון שעשה אהבה עם בואש, אם תהיתם.

עוד באותו נושא

מיה דגן עושה מחווה לבר רפאלי... בלי חזייה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מיה דגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully