וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הווגינה שהטריפה את הרשת

27.4.2018 / 3:01

בזמן שברק שמיר הוריד את התלתלים, קים קרדשיאן צילמה את הוגינה שלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום מסך

את הרשימה נפתח עם הזמרת והתלתלים, יובל דיין, שחוזרת למקורות - כך שבקרוב תוכלו לראות אותה על הכסאות המסתובבים, עליהם ישבו ממש לפני מספר שנים אותם שופטים שהתלהבו משירתה. הפעם, דיין חוזרת לא כמתמודדת אלא כמנטורית שתנחה מתמודדים חדשים בתכנית דה וויס.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

יובל דיין. שוקה כהן
חוזרת לשורשים. יובל/שוקה כהן

נעבור לתלתלים אחרים, הפעם של הדוגמן ההורס, ברק שמיר, המוכר לכם גם כחבר של נועה קירל. הדוגמן הבינלאומי קיבל 250 אלף שקלים רק בשביל שיפטר מתלתליו אל מול המצלמות ויקדם מוצר לטיפוח השיער. שיער אגב, שממנו הוא אמור להיפטר בכל מקרה מאחר ובקרוב הוא יתפקד לשורות צה"ל. מי אמר ספיחס ולא קיבל?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ברק שמיר מסתפר. ניר פקין
ככה זה נראה בלי. בר/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא הנסיך החדש למשפחת המלוכה הבריטית - בנם השלישי במספר של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, שהגיח לאוויר העולם בתחילת השבוע וכבר יצא לפלאשים של הצלמים שחיכו מחוץ לבית החולים מספר שעות לאחר הלידה.

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון יוצאים מבית החולים עם התינוק הטרי לונדון, 23 באפריל 2018. רויטרס
שיהיה במזל. וויליאם וקייט/רויטרס

ומאמא נסיכותית אחת לשנייה, בכל זאת, לא בכל יום אתם רואים את גברת חדשות, יונית לוי, אוכלת גלידה במהלך שידור חי. אז נכון, היא לא הגישה את המבזק וישבה רק בדסק החדשות שמאחור, אבל היי, יונית לוי מלקקת גלידה זה לגמרי שווה מבזק מיוחד.

יונית לוי אוכלת גלידה על המסך. חדשות 2, צילום מסך
יאמי! יונית/צילום מסך, חדשות 2

ואם כבר באימהות עסקינן, אז אי אפשר בלי האמא הכי לוהטת בתעשייה, קים קרדשיאן, שהחליטה לשבור את השיא של עצמה והעלתה סלפי של איבר המין שלה. בלי פנים, בלי רגליים או פופיק - רק וגינה. בכל זאת, שיהיה מה להראות לילדים.

קים קרדשיאן. צילום מסך
סלפי! קים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully