וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים מתייחדים: "תסתכלו בעיני האימהות ותבקשו סליחה בשם כולנו"

וואלה! סלבס

18.4.2018 / 11:05

לב אחד, ישראל אחת: ביום הזיכרון לחיילים הנופלים ולנפגעי הטרור, המפורסמים משתפים ברשתות החברתיות את תחושתיהם הקשות - ומחזקים את משפחות השכולות. וואלה! סלבס מרכינה ראש

מלי לוי. צילום מסך
מלי לוי משתפת את סיפורו של סבא דוד/צילום מסך

כבכל שנה, מפורסמי ישראל מניחים לרגע קט לפרסומי הרשתות החברתיות הנוצצים שלהם ומתייחדים עם זכר הנופלים והמשפחות השכולות, ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולחללי פעולות איבה וטרור. סיפורים אישיים, מילות נחמה והרבה רצון לעתיד טוב יותר - הסלבס כותבים את אשר על לבם ביום העצוב הזה.


שתפו את וואלה! סלבס בתחושותיכם בדף הפייסבוק

פאולה רוזנברג. צילום מסך
פאולה רוזנברג מזכירה לכולם מה חשוב באמת ביום הזה/צילום מסך

מלי לוי נזכרה בסבה שלא זכתה להכיר לאחר שנהרג במהלך שירותו וכותבת: "הסבא שהותיר משפחה שלמה עם לב מרוסק שבור וכואב. לעד תהיה חרוט בלבנו".

פאולה רוזנברג פונה לפוליטיקאים ולשלל עוקביה ושמה דגש על מה שחשוב באמת: "תנו להם לנוח בשקט ואל תספרו לנו שהמוות שלהם מצדיק את הדעות הפוליטיות שלכם ושכדאי שנצביע לכם. פשוט תשתקו ותחבקו את אלו שהאבידה הזו מילאה את חייהם בקושי ובעצב, תסתכלו בעיניים לאמהות ולאחים ולאבות ולחברות ולנשים ולסבתות ותבקשו סליחה בשם כולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמרי בן נתן. צילום מסך
עמרי בן נתן בתמונה מצמררת מילדותו/צילום מסך

שירי מימון, מאיה בוסקילה, רותם סלע, שי מיקה ואחרות, מרכינות ראש ביום העצוב הזה ועמרי בן נתן חושף סיפור כואב מילדותו: "בכל יום זכרון אני חוזר להיות בן תשע. אותו הילד עם אותן המחשבות שהכל היה רק חלום רע ושתכף אתעורר ואתה תיהיה שם עם החיוך הענק שלך, עם אותן שבתות של טיולים עם צחוק מתגלגל שנגמר רק שהולכים לישון, הרפתקאות הדייג בחמש בבוקר, הסתלבט שלך על אמא המפקדת, האהבה שלך למשפחה לענבל לרועי ואליי".

לאה שנירר. צילום מסך
לאה שנירר מתגגת לאביה שנהרג במהלך שירותו הצבאי/צילום מסך

גם לאה שנירר נזכרת באביה שנהרג במהלך שירותו הצבאי, לאחר שחגגה השבוע יום הולדת 60 ומרגישה בחסרונו: "אבאל'ה חגגתי אתמול יומולדת 60 ולא היית לצידי אבל הרגשתי אותך חוגג איתי מחבק מחזק ועוטף באהבה ענקית!!! אתה חסר לי אבל יודעת שמביט מלמעלה וגאה ומלא נחת מהמשפחה שלך ובאמא".


וואלה! סלבס מרכינה ראש ומתייחדת עם הנופלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully