וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הישראלי הצעיר שחושב שהוא לפחות... בראד פיט

20.4.2018 / 6:27

אין המון כוכבים צעירים שמלהיבים את תעשיית הבידור הישראלית והמעריצים כאחד - כך שאולי זו הסיבה שהשחקן המבטיח מרשה לעצמו להתנהג כמו מגה סטאר, כולל רגעי חוצפה ואגואיסטיות שמקומם בהוליווד. וואלה! סלבס מנחיתה

בראד פיט. GettyImages
בראד פיט מי?/GettyImages

כוכבים עולים? עליהם להיזהר, כי כפי שנהוג בטבע (או בעולם הזוהר), סופם ליפול. למשל הכוכב הישראלי הצעיר הזה, שהצליח להלהיב כמעט בן לילה גם את אנשי תעשיית הבידור המקומית, גם את המעריצים (ובעיקר את המעריצות) וגם את חבריו למקצוע. עם זאת, נדמה שכל הסיקור האוהד וההצלחה שלהם הוא זוכה (ובצדק, מדובר באדם מוכשר) קצת עלו לו לראש, כלומר עלו מאוד, כיוון שבתקופה האחרונה האדון חש כאילו הוא סופרסטאר ברמה של בראד פיט. לפחות.

מה עושה הכוכב הצעיר שהורס לו את המוניטין מאחורי הקלעים? על פי שלל עדויות, הצעיר מדבר בהתנשאות לחבריו לעבודה כאילו הוא מינימום אושיה הוליוודית, מתחמק מראיונות, מנומס קצת פחות כשזה מגיע לנושאים מקצועיים, חווה התפרצויות אגואיסטיות ואפילו מפנה עורף לאלה שהיו קרובים אליו וסייעו לו להצליח בטרם הפך למפורסם. אם תמשיך בקצב הזה, חמוד, עליך לחשוש מפרסום של תחקיר מקיף ולא אנונימי בכלל באדיבות וואלה! סלבס - אז כולם ידעו מה עומד מאחורי הפנים הנאות, לתפארת מדינת ישראל.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully